hoi ik heb een vraagje: ronde 1 duurde bij mij 70 dagen, en mbv primolut ben ongesteld geworden. nu zit ik in ronde 2 alweer op de 37 dagen..en zag net een heeeel klein beetje roze/waterig iets..weet niet wat. maar mijn vraag: kan ronde 2 net zolang gaan duren? zo ja, betekent dit dan dat zwanger worden moeilijker zal gaan bij mij dan anderen? Of kan ik dit nog ontpillen noemen? alvast bedankt! gr van een ongeruste bengel
Hoi Bengel, Of het zwanger worden moeilijker zal gaan, het ontpillen en de lange 2e ronde zou ik navragen bij de huisarts. Sterkte, Japke
hoi Bengel, ik reageer ook maar even. Het is normaal dat je na de pil een aantal cycli hebt die heel onregelmatig zijn en erg lang kunnen duren. Meestal is het na een half jaar genormaliseerd. Het kan goed zijn om met behulp van medicijnen de cyclus weer in het normale gareel te krijgen. Dit alles betekent niet dat je moeilijker zwanger wordt dan anderen. Je kans is nu wel iets kleiner omdat je cyclus zo lang duurt en je dus niet weet wanneer je eisprong is. Maar dit zal zich in de loop van de tijd wel normaliseren. Mirjam
hoi Mirjam, oke, ik snap het nu, bedankt voor je reactie....heb de hele dag met buikpijn gelopen van schrik.... , maar ik begrijp het nu.. thanx daniella
Hoi Danielle, Dat was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken! Ik zal er inde toekomst opletten. Ik hoop voor je dat je gauw zwanger bent. Groetjes, Japke
is al goed japke, ik heb misschien ook wel met verkeerde intonatie gelezen... bedankt in ieder geval! Bengel
nog een vraag: heb vanaf dag 17 9 dagen lang bruinig bloed verlies gehad , dwz bruin in het inlegkruisje. Als ik me afveegde, was het rozig/rood..is dit een ongesteldheid? of is dit het ontpillen??
hoi Bengel, dit lijkt meer op ontpillen dan op een ongesteldheid. Daar moet je denk ik maar vanuit gaan. Mirjam