blaasontsteking?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lot33, 31 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lot33

Lot33 Actief lid

29 jan 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    zijn er mensen die ervaring hebben met een licht positieve test wat blijkt te komen door een blaasontsteking? ik zit waarschijnlijk nog voor mijn nod dus is ingewikkeld.. ik lees op internet datvhoeft vaker voorkomt en dat de streepjes dan idd niet duidelijker worden.. vandaag dus naar de hap en idd een blaasontsteking.. verder moest ik maar afwachten pfff.. aangezien de streepjes niet oplopen zal het dat dus wel zijn maar ik had het nooit eerder gehoord...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      5,3 KB
      Weergaven:
      12
  2. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Zie idd een heel licht streepje, kan zijn dat je positief test voor nod.
    Maar dat t door blaasontsteking zou kunnen komen heb ik nog nooit van gehoord, lijkt mij dat dat niks met zwangerschapshormoon te maken heeft.

3. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    Ik heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord.. Je maakt toch geen hcg aan door een blaasontsteking?😕 Heeft de dokter dit gezegd?

4. vally

vally Niet meer actief

Ik had alleen negatieve ovulatietesten door blaasontsteking. Het beinvloed volgens mij niet de hcg.

5. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik zou gewoon door testen zie idd een licht streepje. Hier ook nog nooit gehoord dat dit doorblaasontsteking zou kunnen

6. Lot33

Lot33 Actief lid

29 jan 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    Huisarts zei het even af te wachten... hihi dat is nu net zo moeilijk pfff.. volgens hem woensdag nog eens testen.. maar dat redt ik nooit...
    Nu ook ineens hele donkere tepels.... en een buik alsof ik nu ongesteld wordt... pfff wordt wel erg spannend zo..

7. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Het lijkt mij ook echt onzin dat dit door een blaasontsteking komt... Heb er nog nooit van gehoord; blaasontsteking wordt veroorzaakt door een bacterie en dat staat los van Hcg.

Ik zie het streepje wel duidelijk, zou gewoon nog een test doen. Hoop dus voor je dat je snel duidelijkheid krijgt (en zwanger bent natuurlijk!) Spannend...!

8. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    #8 Bertje123, 1 feb 2016
    Laatst bewerkt: 1 feb 2016
    Ik heb helaas ook deze vage streepjes testen gehad en een super duidelijke predictor test. Was gewoon niet zwanger. Ik plas steeds streepjes op die kv testen. Werden ook niet duidelijker en menstruatie kwam gewoon op tijd. Ik hoop voor jou dat je zeker wel zwanger bent! Wat blaasontsteking betreft: er zitten volgens mij dan eiwitten in je urine en hcg is dacht ik ook een eiwit. Kan goed zijn dat de test eiwitten opspoort en denkt dat het hcg is. Ik heb dit verhaal wel vaker gehoord nl. Net zoals Lh ook met een zwangerschapstest opgespoord kan worden en vice versa.,

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,3 KB
      Weergaven:
      10
  9. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    En dit is de kruidvattest. Waarvan nog meerdere met streepje.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,4 KB
      Weergaven:
      13
  10. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar nog nooit van gehoord en het lijkt me ook niet zo te zijn...
    De streepjes geven toch aan dat er hcg is aangetroffen in de urine en hcg wordt aangemaakt als de vrouw zwanger is en niet wanneer ze een blaasontsteking heeft.

11. Lot33

Lot33 Actief lid

29 jan 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben bij de dokter geweest en het is toch echt zo.. helaas... daarom lopen de testen niet op.. vandaag ook helaas begonnen met wat licht bloedverlies.. dus tja.. ik ga wel als dit voorbij eens nog eens een test doen al is het maar om te kijken of hij nu wit blijft hihi..
    en voor ons is het niet zo erg.. we hebben al drie kindjes, en een vierde lijkt me super maar dan is het misschien ook wel veel beter om daar bewust samen voor te kiezen.. en denk dat we dat wel gaan doen hihi... hoop dat mijn man er ook zo over denkt :)

Deel Deze Pagina