Blaasontsteking?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 4 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Mijn dochter van 3,5 is nu ongeveer 3/4 jaar zindelijk. Gaat hartstikke prima op zo af en toe een ongelukje na.
    Echter heeft ze sinds vd week dagelijks ongelukjes. Het begon met af en toe een paar druppeltjes in haar onderbroek. Gisteren had ze eind vd middag een ongelukje, maar moest ze ook erg vaak plassen. Ieder half uur zo'n beetje.
    Vanmiddag waren we in de speeltuin en ontdekte ik een natte plek in haar broek. Wij naar huis om wat schoons aan te trekken. Half uur later weer in haar broek geplast. En vervolgens gaat ze een kwartier later weer naar de wc en heeft ze ook alweer een natte broek.
    Kan dit duiden op Blaasontsteking? Zo erg als dit heb ik het nl nog nooit meegemaakt. Echter klaagt ze niet over buikpijn of pijn met plassen. Dus vandaar mijn twijfel. Ga sowieso dinsdag wel even haar plas laten nakijken als het morgen niet echt beter gaat.

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Als het blaasontsteking is werkt cranberrysap of pillen heel erg goed.
    Net zo goed als antibiotica maar dan is het gezond :)
    Misschien kun je dat morgen al geven, kan geen kwaad.

3. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Je kan in ieder geval urine inleveren toch? Just to be sure? Mijn dochter heeft ook al meerdere keren blaasontsteking gehad, maar hoor haar nooit over pijn bij het plassen. Wel eens over buikpijn, maar alleen als ik erover begin :rolleyes:
    Ze plast dan idd vaak in haar broek en ook kort na elkaar. Lijkt het ook vooral echt niet door te hebben. Ik laat haar urine gewoon checken als ze zo vaak moet plassen.

Deel Deze Pagina