Hey hey Ik wil jullie mening even vragen, dit is het geval... Mijn zoontje had afgelopen nacht om 01.00 uur opeens 39 gr koorts. Voordat hij naar bed ging was er nog niets aan de hand, gewoon vrolijk als altijd en goed eten en drinken enzo. Vanmorgen werd ie ook vrolijk en fit wakker, ff gemeten en hij had 37,8. Nu loopt hij gewoon vrolijk druk te doen in huis, hij geeft helemaan geen ene teken van ziekte. Wel is ie een beetje verkouden maar dat was ie al Ik had vanmiddag eigenlijk afgesproken om naar de sinterklaasintocht bij ons in t dorp te gaan, maar ik zit heel erg te twijfelen of ik wel moet gaan. Bedoel hij is niet ziek ofzo maar hij had toch wel ff koorts. Mijn zoontje is dus nog nooit echt ziek geweest of een hogere temp gehad als 38 graden en daarom dit hele verhaal, ben gewoon geen ervaringsdeskundige hahaha Dussss wat zouden jullie in mijn geval doen? Thanx alvast
als een kindje koorts heeft mag je er gerust mee buiten komen hoor. als hij nog tandjes moet krijgen kan het mss daar wat aan gelegen hebben of mss draagt hij wel iets op zich.
als hij nu gewoon vrolijk is zou ik hem meenemen. Wel vreemd dat hij ineens koorts had en nu niet meer.