Hallo dames, moet je altijd wat bloed hebben gehad bij een innestelling? Dit is mijn vraag aan jullie.Ik denk dat ik zwanger ben maar alleen maar vocht wit van kleur gehad. IK wil zo graag testen maar is nog te vroeg. Wel een hoop andere symptomen. Mijn borsten voelen aan als ballonnen erg pijnlijk ik hoop dat julie het weten. groeten jennie72
nee hoor hoeft niet..ik heb bij allebei mn kinderen geen bloedje ofzo gezien hoor van t innestelen..succes
Bedankt Tascha. Ik zou zo graag willen testen maar nog veel te vroeg en blijf maar moe snel op mijn tenen getrapt last van mijn ogen erg branderig,vergeetachtig,duizelig. Enz o was het maar 11 dagen later. groeten jennie72
Hai cathy,ik heb er al een paar dagen last van,ik ben al niet fors gebouwd,tenger en dit is niet fijn. Begrijp er ook niets van. Maar hoop dat het natuurlijk zo ver is. Maar zullen wel weer hormonen zijn en geen zwangerschap. maar ook nog steeds last van mijn ogen branden enzo. En vergeetachtig. bedankt he groeten jennie72
Ik zou het niet nog 11dagen kunnen uithouden hoor Ik zou nu al testen, en dan binnen 11dagen weer hihi Veel succes iig!
de meeste merken niks van een innesteling, en zo te zien heb je dus een cyclus vna 29 dgn en is je eisprong net geweest, dan duurt het nog een week voor het eitjes (mits bevrucht) zich in je baarmoeder nestelt, dus ja er zit niks anders op dan te wachten en je eisprong is zo te zien net geweest dus het lijkt me eerlijk gezegd wel heel sterk dat je nu al zwangerschapsverschijnselen hebt omdat het eitje (nogmaals mits bevrucht) zich nog moet nestelen, vanaf dat moment heb je ook een bloedband met het vruchtje.... dus ja meid nog ff 11 dagen afwachten...succes...
Klopt op zich wel smoekie, maar ik lees hier toch vaak genoeg dat mensen vanaf de bevruchting al bepaalde signalen krijgen....
met zoiets als dit, weet je het nooit zeker, vaak zit het ook tussen de oren, want net zo vaak als dat je leest dat sommige (die later idd zwanger bleken te zijn) die signalen hadden, hadden vele die het bijna zeker wisten zwanger te zijn ook door de bekende signalen mis en werden toch ongesteld, ik probeer er altijd zo nuchter mogelijk tegenaan te kijken en pas op het moment dat je het echt 100% zeker weet gaa juichen..(dit om telleurstelling te voorkomen) juist omdat je het zo graag wilt wil je lichaam nog wel eens met je gevoelens meewerken...maar de telleurstelling is dan nog groter als je toch weer komen... succes
smoekie: over dat 100% zeker zijn en dan juichen ...daar ben ik het wel mee eens ...en dan is dat zelfs geen garantie ...maar goed ...ik denk wel dat een sterk voorgevoel heel goed kan , symptomen is miss. weer een ander verhaal ... ik had de laatste keer echt wel zoiets van het is raak met mijn eerste helemaal niet met de 2e had ik dat ook .... verder hou ik maar bepaalde dingen voor me ... greetz asjuh
sorry als ik net een beetje fel reageerde dat was niet de bedoeling....maar ik denk ook niet dat je altijd nuchter bent en dat is heel menselijk hoor..ik had namelijk net een bericht van je gelezen ..dat je na 2 dagen lichte ongi . ook getest hebt .. en ik denk ook niet dat je dat gedaan hebt omdat je zeker wist dat het niet raak was .... wat ik probeer te zeggen is dat ik denk dat iedereen het op zijn eigen manier beleeft ...en dat idd. voor iedereen de tijd het zal leren ...ik hoop voor jou dat het snel raak is meid
Dat ben ik ook absoluut met je eens hoor. Ik ga ook echt pas juichen als ik een posi test in handen heb. Gelukkig heeft mijn lijf ook nog nooit signalen gegeven. Van de ene kant jammer, maar van de andere kant; als het toch niet raak is, ben ik al lang blij dat ik geen verwarrende signalen krijg. Het zal idd ook vaker gaan over een voorgevoel, zoals Asjuh het noemt en geen echte symptomen zo vroeg al. Ik heb het hier al vaker gelezen en 2 van mijn vriendinnen hadden het ook. Ik spreek niet uit ervaring dus. En wat jij aangeeft klopt ook absoluut. Het wordt ook vaak zat genoemd en dan blijken achteraf toch de duivels te komen. Kan toch altijd 2 kanten op he
zo fel reageerde je niet hoor meid, anders had ik je dat heus wel gezegd.....de reden dat ik getest had was meer voor mezelf om uit te sluiten dat ik niet toch (juist omdat ik vroeger tot 2x ongesteld ben geweest en bleek dat ik wel in verwachting was) in verwachting was omdat we een feestje hadden en ik graag een borreltje wilde nemen, en dat plus dat mijn ongesteldheid heel weinig was, heb ik getest om zeker te weten dat ik echt niet in verwachting was.... heb destijds bij de 1e ook nog flink gedronken (koninginnedag) en dat heeft me echt niet lekker gezeten... we zullen wel zien wanneer we een lucky shot hebben....moet nog ff wachten...
Dag dames,en bedankt voor deze intressante discussie. Of was dat de bedoeling niet? BEDANKT Asjuh voor je steun. En misschien zit het wel tussen mijn oren maar dat neemt niet weg dat ik het erg graag zou willen natuurlijk en ja ik probeer mijn zelf heus wel te beschermen tegen een telleurstelling Smoeki. Ik verbaas me even over jullie reacties. Ik begrijp ze wel maar had dit niet verwacht omdat ik het verhaal geplaatst heb en nog steeds meer symptomen krijg, en alleen maar kan hopen. Dat word maar weer afwachten, dan maar en misschien is het wel te vroeg voor symptomen ja maar ik ben ook niet gek. Tenminsten dat hoop ik dan maar. Het was zeer verhelderend om dit van jullie te lezen. Ik hoop nog een reactie terrug van jullie. Groeten jennie72