Blaasontsteking

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Wupje, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Beste verloskundige,

Ik heb de volgende vraag. Gisteren had ik bij mijn urine wat kleine witte vlokjes. Hierna heb ik de volgende keren bij het naar de wc gaan goed opgelet en heb ik het niet meer teruggezien. Ik had ook last van steken als ik mij bukte (kan misschien ook de banden zijn).
    Ik was bezorgd of ik misschien blaasontsteking heb. Kun je me aangeven welke symptonen er bij een blaasontsteking horen? Ik heb volgende week donderdag een afspraak bij de VK voor controle maar wilde het graag toch alvast even navragen.

Bedankt!
    Groetjes Wendy

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi wupje,

De klachten van eenblaasontsteking kunnen in de zwangerschap heel anders verlopen. Maar de standaard klachten zijn, vaak plassen,pijn (branderig gevoel) bij het plassen, buikpijn, soms koorts. Het kan nooit kwaad om het eens na te laten kijken bij je huisarts maar ik denk dat de witte vlokjes die je in je urine hebt gezien,afscheiding is dat word meegespoeld met de urine. Urine bij een blaasontsteking kijkt troebel geen witte vlokjes.

Imke

Deel Deze Pagina