rare bloedingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door natasha28, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    hoi,

Ik heb vorige week dinsdag mijn ovulatie gehad. De zaterdag daarna begon ik met een beetje roze/bruin slijm. daarna bleef het licht roze en heel soms bruin, maar alleen bij het afvegen. Eergisteren kreeg ik wat krampen en later bleek wat donker bloed in mijn inlegkr. te zitten. En met het plassen had ik 2 stolsels met wat bloed. Daarna alleen nog maar licht roze...wat is dit?
    Was ik misschien zwanger en is het mis gegaan bij de innesteling? Nu blijf ik nog wel ongesteldheidsgevoel houden en soms steekjes...aankomende zaterdag moet ik offieel ongesteld worden.
    Ik hoop dat je me kunt helpen...

groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi natasja,

Het zou inderdaad kunnen zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad, helaas is dit niet te bewijzen omdat je geen positieve test hebt. Wacht de dag van je menses af, zet de menses door dan ben je niet zwanger, blijft het uit dan kan je een test doen en kan het toch een goede zwangerschap zijn! en was dit bloedverlies van de innesteling.
    Imke

3. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    toch ongesteld geworden... :evil:

4. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92