Ik ben erg benieuwd wanneer jullie kleine zich voor het eerst omrolde. Keano is net drie maanden en rolt zich vanaf vandaag fanatiek om van buik naar rug. Dacht eerst is dit toeval maar nee hoor, elke keer als meneer op zijn buik word gelegt rolt hij meteen terug.
Hier bijna 4 maanden en meneer probeert zich uit alle macht van zijn rug op zn buik te rollen, lukt alleen nog niet. Van de buik op de rug rollen kan hij nog helemaal niet, op de buik liggen vind ie niet fijn en houdt hij sowieso niet lang vol nog.
Nicky heeft dat ook een enkele keer gedaan toen ze 3 maanden was..... maar sinds 3 weken draait ze continu...... toen ze een half jaar was dus!
Sanne rolt sinds vandaag van rug naar buik, ze was wel al een week bezig om dit te proberen maar haar arm lag nog in de weg. Maar ze kan het nu dus. Van buik naar rug deed ze toen ze bijna 5 maanden was.
Aisha rolt vanaf dat ze 4 maanden is van haar rug op haar buik en vanaf ruim 4,5 maand ook af en toe weer terug.
Eva rolde zich voor het eerst van buik naar rug toen ze zo'n toen ze 10 weken was, maar was meer per ongeluk, maar ze deed het wel meerdere keren. Met 4 maanden rolde ze van rug naar buik. Terugrollen kon ze vrijwel meteen, maar ze doet het haast nooit omdat ze graag op haar buik wil liggen.
Met drie maanden een dag. Ik had haar op haar buik gelegd, ging effe naar boven en kwam terug en het kind lag op haar rug Ze kan nu, een week later ook bijna van haar rug naar buik draaien, maar daarbij houdt ze haar hoofd heeeel erg naar achteren (hoofdje staat echt haaks op d'r rug zeg maar) waardoor 't niet zo lekker gaat nog
Valhalla, zo deed Eva dat ook, ze rolde eerst naar haar zij en deed dan haar hoofd helemaal achterover, leek wel een slangenmeisje (heb er ook een foto van op de site staan, fotoalbum, Eva 26-4 tm 2-5, foto van 27-4). Een week later rolde ze om . Wel grappig, want met oefenen draaide ze dus rechtsom, terwijl ze nu alleen maar linksom draait.
Jesse rolde (perongeluk)met 16 weken een keer van de buik op de rug toen hij bloot was, daarna niet meer. Toen hij vijf maand en 1 dag was, rolde hij drie keer om en weer terug. Maar de laatste dagen kan hij alleen maar meer van de rug op de buik. Andersom istie opeens weer vergeten dus moet ik hem steeds omdraaien alstie weer op de buik ligt en niet terug kan.
Haha inderdaad. Echt maf Lena doet echt zoveel dingen het zelfde als Eva! Hier een kiekje van hoe dat er dan uit ziet.... Jaaa ik zat erbij en ze stikte niet in d'r speelgoed
haha geweldige foto. lars ligt ook vaak zo in zijn bed, soms zelfs dan ook nog met een been omhoog tegen de spijlen aan
Haha wat leuk! Ziet er inderdaad bekend uit! Ook al zo'n dwarsliggertje dus , al slaapt Eva nu toch ook best wel vaak wel in de lengterichting, maar dan liefst haar hoofd helemaal aan het voeteneinde (zat al te geinen met mijn vriend dat we het bed maar moesten omdraaien ). Wel handig voor jou om te zien wat je de komende maanden kan verwachten .
Hier wordt nog niet echt gedraaid, maar het hoofdje naar achter zoals op de foto komt me wel heel bekend voor. Doet Kim ook, maar alleen door aan mijn hand te trekken komt ze dan ook op haar buik terecht. Nog niet alleen. Op de buik liggen vindt ze niks, dus ik denk dat het hier nog wel even zal duren...
Nou, ik denk dat die van mij eerder zit dan dat ze rolt... Haar buikoefeningen doen me pijn aan mijn ogen. Slangenfiguren maakt ze wel.
Shanna van rug naar buik met 12 weken,en Morris van buik naar rug 8 weken,vrij vlot al zeg ik het zelf! 8)