Gevolgen behandeling en verdoving kaakchirurg?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Aylin16, Aug 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Mijn kiezen zijn eruit getrokken bij de kaakchirurg maar ze hadden geen speciale verdoving voor zwangere vrouwen.

Nu zit ik heel erg te piekeren wat voor gevolgen dit kan hebben voor de baby? Ze zeiden dat de behandeling geen invloed heeft op de zwangerschap, maar vermijden het normaal gesproken wel het liefst. Mijn vraag nu wat is dan schadelijk voor de baby? En wat zouden de gevolgen kunnen zijn? Ik had verschrikkelijke pijn en hield het echt niet meer vol dus ben blij dat ze eruit zijn. Maak me nu wel enorm druk om de gevolgen van verdoving... :( Het klinkt misschien allemaal een beetje paranoide maar maak me gewoon veel zorgen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Aylin,

er blijkt helemaal geen speciale verdoving voor zwangeren te zijn, te verdoven met een lidocaine variant, dat is veielig voor zwangeren en kan absoluut geen kwaad. Je zorgen zijn dus onterecht gelukkig.

Mirjam

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Mirjam hartstikke bedankt pff ben echt opgelucht. Voelde me al enorm schuldig!

Share This Page