Hoi! Ik ben 2,5 mnd. geleden bevallen en geef nog volledige BV. Bij mij hangt er nog zo'n 10 kg. teveel aan! Ik heb het boek BEP gekocht (bewuster eetpatroon) www.bepophetweb.nl En ben nu een weekje bezig. Lekkere recepten en echt dieeten is het niet, want het is gewoon gezond en gevarieerd eten. Het hele gezin eet dus gezellig mee. Ook ga ik 2x per week naar de sportschool. Wat voor dieten volgen jullie (of andere tips&trucs) om weer een beetje in shape te komen??
Ja, ik doe mee! Ik heb zo'n 7 kilo die ik kwijt wil! Het zit wel op een gekke plek, ik was altijd een peer-model en heb nu echt een zwembandje om mijn middel! Heb afgelopen week de knoop doorgehakt en ben dus op dieet. Volg niks specifieks maar probeer gezond te eten en minder van alles te nemen. Ik ben een ongelooflijke bourgondiër en ben gek op eten dus ik ben benieuwd. Maar ik wil echt kilo's kwijt, vorige week was ik in de stad en kleren kopen is nu echt dramatisch (helemaal vrolijke strakke zomerdingen!). Ook ben ik sinds vorige week weer begonnen met hardlopen, wil het zo'n 3 keer per week gaan doen. Ga eens naar jouw website over BEP kijken, ken het helemaal niet.
Hardlopen lukt me nog niet hoor, met die zware borsten! Ik weet ook niet of Olivier opgeschuimde melk lust Vóór de zwangerschap woog ik 64. Toen ik net bevallen was woog ik nog 82 kg...Na 2 maanden, toen ik begon met dieten woog ik 75,6 (dat is 10 dagen geleden) en nu dan 75. Ik wil echt terug naar die 64 want ik pas helemaal geen kleren meer die in mijn kast hangen! En ik ga echt geen nieuwe garderobe aanschaffen
Ik wil ook graag afvallen maar ga niet echt diëten.. Met BV lijkt me dat geen goed idee. Eet wel bewust al vanaf de bevalling. Drink veel water. Ik was van 58 kilo naar 92 kilo gegaan.... En weeg nu 72,5. Wil binnen 3 maanden 10 kilo kwijt zijn. Ga op maandag naar de fysio-fitness (heb 10 weken platgelegen in de zwangerschap dus om aan te sterken) woensdagavond aquarobiccen en op vrijdagochtend een eind fietsen... Verder wandel ik bijna elke dag (als het weer het toelaat) een uur.
ik ben juist bezig, omdat ik graag weer zwanger wil worden, maar niet voordat de nodige kilootjes kwijt zijn. Ik ben met beide zwangerschappen 18 kilo aangekomen. bij de eerste was het er zo af en woog ik weer 66 kg, nu zit ik (vanmorgen) op 73,9 kg, ik ben met sonja bakker bezig en dat gaat goed.
Hallo Jodela! Hier ben ik dan! Ik doe mee!!! Ik heb nog niet naar het beppen gekeken maar het klinkt goed. Ik gil al weken dat ik wil, nou eigenlijk, moet afvallen. De wil was er nog niet. Tot ik gister op de weegschaal ging staan. Ik schrok mij compleet het heen en weer. Ik bleek langzaamaan weer zwaarder te worden. DACHT HET NIET! Nu is het over en uit! De wil is er nu! Ik ben gelijk begonnen met de "ondeugende" tussendoortjes te laten staan. En de eten volgens de richtlijn van het voedingscentrum. Ik weet niet of je dat een dieet kunt noemen. | Voedingscentrum, eerlijk over eten Dit is het advies voor vrouwen tussen de 19 en 50 jaar. Ik moet wel zeggen dat ik het moeilijk vind om terug te schakelen naar gezond eten en zeker dat gevarieerde daar heb ik moeite mee. Wat is nou lekker op brood wat niet te veel moeite kost maar toch gezond. Avond eten, snel en gezond... snap je m? Het moet voor mij van de makkelijke zijn... Oh ja. Ik moet nu natuurlijk mijn geheim vrijgeven... mijn gewicht... Waarom natuurlijk? Zodat jullie mij kunnen schoppen als het gewicht niet minder wordt... Of aanmoedigen als het goed gaat. Ik weeg 93,4 kg (gister 7.00 uur gewogen) OMG! Voor de zwangerschap woog ik 80 kilo ik was toen al af aan het vallen. Ik wilde namelijk terug naar 65 kilo. Ik weet dat ik hier wel een jaartje mee bezig ben. Om dit op een gezonde manier te doen. Ik heb er geen haast bij n.l. Nu wil ik graag voor dat de zomervakantie begint, en dat is over 6 weken, ook minimaal 6 kilo kwijt zijn. (= 87,4 kg) Groetjes!
Lijstje met lijners: (zet jezelf er gerust bij) Jodelahiti: Voor de zwangerschap 64 en wil terug naar 64 kg. 82 kg (+_ 1 mrt '10 ?) 75,6 (16 mei '10) 75,0 (26 mei '10) Dehtje: Wil 7 kilo kwijt Dutches:Voor de zwangerschap 58 kilo wil terug naar 62,5 kilo 72,5 kilo (26 mei '10) Niek: Voor de zwangerschap 66 kg wil terug naar .. kilo. 73,9 kg (26 mei '10) 1Dondersteen: Voor de zwangerschap 80 kilo wil terug naar 65 kilo (ooit) 93,4 kilo (25 mei '10)
hello girls ja ik meld me ook aan. even korte uitleg. 3,5 maand geleden bevallen van mijn dochter doormiddel van ICSI. dit zeg ik er bewust bij omdat ik daarvoor hormonen heb moeten spuiten die, je raad het al, mij dikker hebben gemaakt. ik ben daardoor van 65 kilo met een lengte van 1,70 naar 72 kilo gegaan. EN DIT WAS VOOR DE ZWANGERSCHAP VAN MIJN DOCHTER! heb namelijk een mk gehad. met de zwangerschap ben ik 25 kilo aangekomen maar na afloop ook meteen weer 25 kilo kwijt geraakt. ik sta nu ongeveer op 74 kilo. EN DAT MOET ER WEER AF hoe weet ik niet. wil wel weer gaan sporten maar leuke sportscholen zijn er hier niet. dus ja...en echt ideeten is niets voor mij en ook moeilijk bij mijn ouders inwonend
Ik ben van 65 naar 70 gegaan. Meteen na de bevalling weer 65 en nu 58. Beeb eet me op Alleen wel een zwemband.. Krijg je er niet makkelijk af denk ik.
Eeeh dondersteen, ging vanochtend op de weegbrug staan en....... 74,6! Je zei dat je niet goed weet wat je dan moet eten, nou dat staat dus allemaal in dat bep-boek! Voor mij werkt dat echt perfect. Ik haal porecies in huis wat ik nodig heb om die week te kunnen eten wat ik moet eten. Zo eet ik nooit teveel en gevarieerd en gezond en .. en.. tja het werkt dus ik ben allang blij Vanavond weer naar de sportschool, samen met mijn man squashen en daarna uurtje samen in de fitness. Gezellie
@ Niek, duchess en msl, goed bezig dus @dondersteen, jij ook goed bezig! Thanks voor het noten recept, iets voor in het weekend!
Haai! Bij mij was het van morgen 93.2. Dus het is naar beneden aan het gaan! Niet veel maar wat wil je in 2 dagen... Het "gezond" eten gaat ook goed! Ben gewoon trots op mijzelf. Ik heb zelfs ondanks ongi de chocolade laten liggen terwijl ik boodschappen heb gedaan in mijn uppie. Dat vind ik altijd een moeilijk moment, boodschappen doen. Maar door een appeltje te eten voor dat ik boodschappen ging doen heeft geholpen. Raar maar waar. @ Oefeningen voor buikspieren. - Op je rug liggen. - Boven benen recht omhoog en de onderbenen (en voeten) dan in een hoek van 90 graden houden. - En dan buikspieren aanspannen en je bekkenbodemspieren en je billen dan een klein stukje van de grond tillen. Benen blijven in de lucht met de hoek van 90 graden. Herhaal deze oefening 10X en langzaam opbouwen daarna. - Ga op je buik liggen. - Dan plaats je je ellebogen onder je schouders en je onderarmen en handen plaats je op de mat/grond recht vooruit. (daar ga je op steunen nl) - Je houd je romp recht d.m.v. je buik in te houden, je bekkenbodemspieren in te trekken. - De eerste keer leun je 10 sec op je onderarmen en op je knieën, (voor de gevorderde onder ons die steunen op hun tenen) ga je 10 sec liggen dan weer 10 sec als een plank steunen op je onderarmen en knieën tot 5 keer toe. (deze is heftig maar goed voor je romp zowel buik als rug) - Dit bouw je per week op door meer sec te steunen op je onderarmen en tenen.
he meiden, Ik wil ook mee doen!!!! Ik ben al weer een paar weken stevig aan het lijnen maar elkaar motiviteren enzo werkt altijd goed!!
Lijstje met lijners: (zet jezelf er gerust bij) Jodelahiti: Voor de zwangerschap 64 en wil terug naar 64 kg. 82 kg (+_ 1 mrt '10 ?) 75,6 (16 mei '10) 75,0 (26 mei '10) Dehtje: Wil 7 kilo kwijt Dutches:Voor de zwangerschap 58 kilo wil terug naar 62,5 kilo 72,5 kilo (26 mei '10) Niek: Voor de zwangerschap 66 kg wil terug naar .. kilo. 73,9 kg (26 mei '10) 1Dondersteen: Voor de zwangerschap 80 kilo wil terug naar 65 kilo (ooit) 93,4 kilo (25 mei '10) Liedel: Voor de zwangerschap 83 Kg maar wil terug naar het gewicht voor mn eerste zwangerschap, namelijk 68 kilo. 85,1 kilo (27 mei '10)