Heb altijd al problemen met mijn blaas gehad ik kan het ook niet ophouden enzo als ik moet moet ik gelijk gaan. Maar het word er niet beter op. Heb oeveningen voor meegekregen maar dat werkt niet. ben nou ook erg verkouden en nies en hoest de hele tijd dus zit met een maandverband in en die moet ik na iedere niesbui verschonen. Ook als ik moet lachen gebeurd het vaak. en als de kleine schopt (maar dat lijkt mij normaal) Zijn er meer dames die hier last van hebben?
Yep, heel herkenbaar. Ik had hetzelfde tijdens de zwangerschap! Het is bij mij gelukkig wel weer beter geworden!
nee sorry ik kan je niet helpen, heb er geen last van ik kan het juist erg lang ophouden allemaal. als t moet de hele dag. maar wel echt vervelend voor je. en balen dat de oefeningen niet helpen, doe je ze wel goed? misschien iemand vragen die mee kan kijken als je ze doet, en dan misschien je oefeneningen verbeteren ofzo.
Ik heb er de laatste tijd last van in de zin dat ik mijn plas niet kan ophouden, dus rennen naar de wc. Ik moet ook best vaak, das altijd zo geweest, zelfs snachts ga ik er altijd een paar keer uit. Het niet op kunnen houden is iets van de afgelopen weken, geen idee hoe het komt. Wat voor oefeningen doe jij? Die van je bekken? Misschien moet ik maar ook aan de oefeningen zodat de spieren hun werk beter gaan doen.
Ik heb het ook heel heel erg. Maar ik heb een overactieve blaas. Rennen naar de plee als ik het koud heb of 1 glas drinken heb gehad. Nacht's 3 of 4 keer eruit,niet kunnen inslapen omdat ik altijd moet plassen. Het is bij mij ook wel vaak uit nervositeit van 'ik moet plassen" en dan moet je ook. Heb medicijnen gehad,oefeningen (therapy) het enigste wat ze nu nog kunnen doen is botox injecties in de blaas. Maar wij zijn bezig met zwanger worden en mocht dat lukken dan kijk ik na de bevalling wel even verder. Ik wens iedereen er sterkte mee,het maakt mijn leven af en toe heel moeilijk.
De fysio zegt dat ze na de bevalling ook kunnen kijken inwendig maar dat zie ik eigenlijk ook niet zo zitten
Ik kan me voorstellen dat dat echt niet leuk is,maar meis dat moet je gewoon doen! Anders kom je er nooit vanaf. En ik denk dat het leven er heel wat mooier uitziet na deze problemen
Bij mij ging de bekkenfysio voelen. en ze voelde dat mn bekkenbodem veeel te strak stond en daarom heel vaak t idee had dat ik moest plassen. Ik ga al voor ik zwanger was 1 a 2 maal per nacht er uit om te plassen maar nu ik zwanger ben.. ehh zeker 5 tot 10 keer. Dus elk uur wel. ik word er ook echt wakker van. Zij masseerde ook van alles van binnen, klinkt gek, maar hielp wel. De sex lukte ook niet meer goed omdat ik alles aanspande (dyspareunie).