6 weken en 3 dagen vede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jaimy en remco, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meiden, ik ben nu 6weken en 3 dagen veder, en ik ben nog steeds moe hoofdpijn futloos smiddags slapen snachts doet mijn vriend die kleine maar daar komt bij kreeg in de tweede week van me kraamtijd een virus aan het everwichts orgaan erbij en die is ook helaas nog niet over heb erg zware bevalling gehad van 3dagen en een rod zwangerschap met 7 opnamens. ik heb allen het gevoel dat mijn herstel zo lang duurt en nog steeds niet Veel kan mijn moeder doet vornamelijk mijn boodschappen en huishouden zijn er nog meer vrouwen waar mijn verhaal beetje op lijkt. kus jaimy

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja volgens mij voelt niemand zich na 6 weken al de oude ik was ook nog helemaal brak, heb je je HB laten checken? en drinkt je floradix? je hebt een beetje oppeppers nodig qua lichaam denk ik dus alle beetjes helpen, en verder, gewoon tijd.

3. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    slik nog steeds aller lij vitamine pillen laatste hb prik was 4 weken geleden en toen was die 7,2 kan die ineens gekelderd zijn dan.

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Weet je hoe hoog je hb was voor de bevalling? 7.2 is nou ook weer niet superhoog. Volgens mij is het heel erg verschillend per persoon, die van mij was vlak na de bevalling 5.2 ofzo en ik voelde me prima. Een cijfertje zegt niet altijd wat... Dus idd wat hierboven staat floradix halen en evt. vitaminen voor vegetariers, daar zit ook meestal extra ijzer in...

En verder... volgens mij heb je het best zwaar gehad, het is nog maar zes weken geleden he... eigenlijk nog maar heel kort!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

ik heb je tijdens je zwangerschap steeds al horen roepen dat je zo weinig kon en dat je veel meer wilde dan je kon.... en dat doe je nu volgens mij weer! Jeetje joh, je zwangerschap is heel zwaar geweest, je bevalling en dus daarna ook nog een virus! Dan is het heel normaal dat je je voelt zoals nu hoor! Geef het alsjeblieft de tijd en stop met meer te willen dan je kunt! Je gaat je vanzelf weer beter voelen!
    Ik heb op het laatst last gekregen van bekkeninstabiliteit en daar zal ik ook nog wel ff de tijd voor nodig hebben. Datr gaat nu eenmaal altijd langzamer dan je zelf graag zou willen... maar hoe meer je jezelf pusht, hoe langer het zal gaan duren. Ik heb de eerste week vrijwel alleen maar op bed gelegen, mocht er van onze kraamhulp niet uit, en dat is ZOOO goed geweest! Dankzij die rust roept iedereen (VK, wijkverpleegkundige, enz) al dat ik zo snel opknap... terwijl het van mij dus best sneller mag gaan... Geduld dus en zorg alsjeblieft dat je voldoende rust krijgt. En geniet van de hulp die je krijgt, pak die hulp alsjeblieft aan! Jij hebt het nodig en mensen in je omgeving vinden het vaak erg fijn om te helpen, dus geef ze die kans. Hier is de afgelopen week mijn moeder wezen helpen in huis (en mijn vader kwam mee en heeft eindelijk onze keuken eens geschilderd, wat wij na bijna 2 jaar nog steeds niet hadden gedaan), en dat was heerlijk! En mijn moeder vond het ook heerlijk, want behalve het werk dat ze gedaan heeft, had ze ook even uitgebreid de kans om te knuffelen en dergelijke met haar kleindochter, :)

Deel Deze Pagina