Door vroege miskraam cyclus in de war?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Pinkiepink, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Hallo,

Hier een vraagje van mij.
    Ter informatie, we gaan sinds januari voor een 2e kindje, maar zijn nog niet gericht aan het klussen rond de goede dagen.

Op donderdag 21 juni ben ik ongesteld geworden. Niets bijzonders verder en ook rond mijn vaste cyclusdag.
    Maar na een dag was het al opgehouden en dat vond ik raar. Door de drukte van die dagen heb ik er niet veel over na kunnen denken en zaterdag 23 juni heb ik een zwangerschapstest gedaan.
    Die gaf een 2e lijn aan. Het 2e lijntje was lichter dan ik verwacht had op 2 dagen na mijn NOD. En ik had ook het idee dat het vast niet goed zou zijn. De dag erna vervaagde het 2e lijntje ook zoals ik verwacht had en op de dinsdag was er geen 2e lijn meer te zien.

Ik heb me er verder niet druk over gemaakt en ben verder gegaan met de dagelijkse dingen. Al vond ik het wel gek dat ik maar 1 dagje ongesteld ben geweest en dat dat toch best weinig is, helemaal als er 'iets' gezeten heeft.

Maar nu moest ik donderdag 19 juli ongesteld worden. Niet geworden en een negatieve test.
    Tot vandaag toe ben ik nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik van die krampjes, waardoor je denkt dat je ongesteld geworden bent.
    Afgelopen maandag heb ik voor het laatst getest en weer een spierwitte test.

Mijn vragen zijn nu:
    Hoelang kan je cyclus van slag zijn. En kan je ook een latere eisprong gehad hebben, dat ik misschien wel zwanger kan zijn, maar te vroeg getest heb.

Alvast bedankt voor de genomen moeite om mijn (lange) verhaal te lezen en de vragen te beantwoorden.

Groetjes Pink

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het kan zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad en dat daarna je cyclus in de war is ja. 1 dag ongesteld is overigens wel erg weinig dan.
    En ja, je kunt zeker een latere eisprong hebben en als je nu niet ongesteld wordt zou ik over een week nog een zwangerschapstest doen.
    Ik zou dus nu nog een week wachten en dan nog eens testen als je nog niet ongesteld bent.

Mirjam

3. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Bedankt voor je antwoord. Ik hoop het vol te houden om pas zondag weer te testen. En anders hoop ik eigenlijk ook op mijn ongesteldheid. Dan weet ik ook dat mijn lijf het 'gewoon weer doet'.

Deel Deze Pagina