Rituals Home

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 16 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Goedennacht dames,

ik hoop dat iemand mij advies kan geven, al weet ik dat geur erg persoons gebonen is.
    Ik genruik op dit moment stopcontact geheuren in elke ruimte het hele huis (nadeel dat deze allesn zon heet worden en dat stelt mij niet gerust. Daarnaast spuit ik elke ochtend met de Ibiza homeperfume an Rm in de ronde in elke ruimte die ik heb schoongemaakt. Mijn oog is nu gevallen op de rituals difuser, de gurstokjes, de interieur verzorger en de kaarsen.
    Wie kan mij helpen of tips geven over echt lekkere geuren? Ik zie nameliik door de bomen het bos niet meer zoveel keuze is er. Ik hou van frisse lichte geuren en voor de minder wat zwaardere geuren.
    Op dit moment hangt er in elke ruimte een stopcontact.difuser in de stopcontacten (nadeel dat ze erg warm worden en ik dat niet vertroue omdat ze nogal heet worden. De airwick difusers vind ook niet fijn (ik heb het idee dat de vulling na 3 weken leeg is net als de batterijen en ten 2e zijn ze niet een lust.voor het oog.
    Welke geuren raden julie mij aan? Hoe lang doe je met de stokjes qua geur en hoe lang gaat de difuser mee. Hoe hebben jullie de stokjes verdeelt in huis, ik dacht nu al 1 in de woonkamer, hal, toilet, 3 slaapkamers, badkamer en in de woonkamer nog zo een electriche difuser erbij.

Nogmaals, wat is een goede geur en ruikt deze door het hele huis (zo ja zijn de meeste.stokjes overbodig?)

Alle tips, positieve en negatieve reacties zijn welkom.

Morgen ochtend ga ik geld over de bank smijten hiervan en hoop dat ik geen miskoop doe, vandaar dat alle tips en adviezen bij mij terecht komen nog voordat ik ga schoppe.

ps. voor ik vergeet, alternatieven.die niet van rituals zijn ook.welkom

vast bedankt en een goede nacht gewenst.

2. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Als ik beneden de diffuser aan heb ruik ik deze boven op de slaapkamers en op de gang/ toilet.

Je kunt hem op drie standen instellen kwa sterkte. De orangje geur hebben wij erin. Happy boeddha of zoiets. Fris aanwezig maar niet te.

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    De geurstokjes zijn ook fijn vooral de green kardemom geur vind ik lekker. Maar die zijn snel leeg vind ik.

Helemaal ten op zichte van de difusser.

4. mol81

mol81 Niet meer actief

De hoofdvraag die ik heb is: waarom wil je in iedere ruimte geur? Moet je iets verbloemen, verhullen of doe je het omdat je het lekker vindt? Het klinkt nu haast als iets dwangmatigs... waarom is je gewone huiskamergeur niet goed? De zin ‘morgen ga ik geld over de balk smijten’ triggert me hierin, zeker in combinatie met de andere geuren die je al geprobeerd hebt. Als het puur gaat om een lekker ruikend huis wil ik best antwoord geven maar als het iets dwangmatigs is zou ik andere wegen bewandelen.

Rituals vind ik heerlijk ruiken en de geurstokjes ruik je goed. Er zijn meerdere varianten en het is persoonsgebonden welke geur bij je past. Ik zou dan hulp vragen in de Ritualswinkel en proefmateriaal meenemen.

bosi333 en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    In elke ruimte de stokjes is wat veel denk ik.. denk niet dat dat nog lekker is. Ik heb ze in de huiskamer, badkamer en slaapkamer. Ik vind ze zelf niet heel lang meegaan (Of ik ruik ze zelf niet meer zo goed na een tijdje).
    Mijn favorieten zijn de groene en de vijg. Al moest ik wel even wennen aan de vijg. Ik denk na over een diffuser.

6. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Ik vind Rituals nogal sterk ruiken dus moet je een geur wel echt lekker vinden, Hammam bijv is een populaire geur en ik vind hem zó vies.
    Ik heb een geurolie lamp van Ashleigh&Burwood met nu toevallig gewoon een geur van Lampe Berger erin en als de gang deur open staat ruikt ook de hele bovenverdieping heerlijk.

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik vind die spullen van rituals echt dik overprijst. Ik zelf gebruik de geurwax melts van bridgewater en ik heb een lampe Berger ( deze is echt ideaal en heel veel geuren voor verkrijgbaar)

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

En als je elke ochtend de hele ochtend de ramen open zet tot een uur of 12 in de middag? Scheelt je veel geld en er gaat niks boven frisse lucht op, althans dat vind ik:) Als je echt iets chemisch wilt dan zou ik voor de geurstokjes van rituals gaan en die elke dag omdraaien. Dan is het denk ik niet te sterk aanwezig maar wel een beetje... Ik denk alleen dat zoveel geurstokjes je echt een godsvermogen gaan kosten :eek::(

Roanna, Marchella, nizzie86 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Happy buddha is beetje sinaasappel geur :) lekker fris
    Spirit of the banyu is erg fris, niet overheersend maar een zachte geur.

Ik zag van de week ook zo’n geurlamp staan van ashleigh en burwood, prachtig ook nog eens om te zien en zijn ook meerdere geuren voor :)

Maar in de rituals winkels kun je sowieso ook alles ruiken ;) dus dan merk je gauw genoeg wat je wel/niet lekker vind.

Ik zat ook te kijken naar zo’n diffuser, omdat ik denk dat die langer meegaan dan geurstokjes.
    Al kwamen wij midden in de hittegolf en denk dat dat ook niet meehielp bij de stokjes....
    Draai ze geregeld om,’en de fles is ook echt nog niet leeg maar de stokjes drogen te snel op denk ik

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb Lampe Berger geurstokjes. Ik hou dus wel heel erg van zware orietaalse geuren ( Amber, oud, musk etc ) dus qua geuren kan ik je niet verder helpen.
    Ik heb allerlei geurstokjes gehad maar ik blijf bij Lampe Berger terug komen.
    Ik koop elke maand een nieuwe vulling en heb 4 potjes met stokjes staan.

Ik ben trouwens helemaal gek op geurkaatsen van Woodwick en Yankee Candle. In Adam zit een hele grote Yankee Candle winkel ❤️ En Woodwick is bij de Intratuin te koop volgens mij.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik denk als je in elke ruimte zo’n ding neerzet dat je dood neervalt:p

Ik weet niet hoe hij heet, maar de mijne zit in een witte fles :)

Maar mosschien kan je beter gewoon even naar de winkel gaan en gaan ruiken....

12. Treez

Treez Niet meer actief

Ik kreeg zelf pas de tip voor een diffuser met oliën van doterra. Zij hebben 100% natuurlijke oliën zonder chemische toevoegingen en het zou afhankelijk van welke geur je kiest ook een positief effect op de gezondheid hebben. Ik ga volgende maand naar een workshop en ik heb zelf nog geen ervaring, maar ik hoor veel enthousiaste verhalen.

Lisanne1811, DastyQueen en Manque vinden dit leuk.
  13. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    In elke ruimte.. echt ?

ik zet in de woonkamer een geurding na een half uur al dicht ( of pak hem helemaal in plastic zodat ik echt niets meer ruik) omdat ik het veel te sterk vind. Ook al is het een hele lichte geur.
    :roflmao:

14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Bekijk bijlage 594082

Ik heb deze van rituals. Ik spuit hem na het schoonmaken en ruik hem heel lang.
    Al kan ik 1 geur altijd wel snel zat zijn dus zou voor de afwisseling nog wel een andere willen hebben.

tantetil en DastyQueen vinden dit leuk.
  15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Ik heb die ook. Maar na een half uur ruik ik het al niet meer geloof ik.

16. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik ben helemaal niet thuis in dit soort dingen, maar spuit je dit dan gewoon in de kamer rond, of op de bank en gordijnen of zo?

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Ik spuit het op de trapbekleding en op mijn fleece dekens. Die zijn in een open tafel opgeborgen. Op de bank/stoelen durf ik niet zo goed. Soms los in de woonkamer maar dan ruikt het minder lang

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oh dat is slim ja, dan blijft het hangen en je loopt geen risico op vlekken op de bank of zo.

19. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik gebruik de witte lijn van Rituals. Voor verzorgingsproducten, maar ook Rituals home.
    Heerlijk

Ik zou daarmee alleen niet per kamer rond gaan sprayen en op elke hoek neerzetten.
    Het mooie aan de luchtverfrissers is de subtiele eraan. Vooral bij Rituals wordt de geur anders te (maar dat vind ik bij alle geuren. Mensen overdrijven vrij snel daarin)

20. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Ik heb de geurstokjes van rituals en dan de witte variant. Heerlijk ruiken die. Ik heb ook zo’n spray ( weet even niet hoe die heet ) die ruik je vrij kort vind ik, dus die zou ik niet kopen.

Deel Deze Pagina