Wij hebben dit programma gisteren pas ontdekt, heb 3 afleveringen nog kunnen inhalen haha. Wie kijkt dit ook? Wij vinden het zo'n leuk programma
Als het met respect wordt gedaan klinkt het wel interessant ( en misschien leuk) Beetje een achtergrond achter een dialect leren is wel een apart concept. Als ze maar niet Fries gaat doen...want dat is geen dialect
Het is zeker met respect! Niet om de spot mee te drijven ofzo. Zij probeert het aan te leren, en neemt dan een rol aan, bvb verkoopster oid, en dan 'testen' ze of de mensen erin tuinen, of ze denken dat zij echt uit die streek komt wij vinden het echt heel erg leuk! Maar blijkbaar niemand anders hier
Ik vond het tegenvallen. Ik vind Elise heel leuk maar ik vind haar niet een heel programma kunnen dragen
Ik heb het (nog) niet gezien. Wel gelezen dat er geen vervolg komt, dus het zal geen kijkcijferkanon zijn.
Ik vind het wel geinig maar had het graag meer de diepte in zien gaan. Een groter deel over het dialect zelf en wat minder die 'challenge'.