voor de meiden zag ik veeel leuke dingen! Voor jongens is het vaak een beetje hetzelfde, maar als het dan goed is afgeprijsd vind ik het leuk.
Ik heb ook de Etos doekjes besteld, hele goede deal. Gelijk twee dozen maar gedaan. De Philips airfryer xl ben ik nog naar op zoek, maar de beste aanbieding lijkt toch 149 euro te zijn. Mensen ervaring met een snackdeksel? Mijn moeder heeft de gewone met een apart frituurmandje zodat de airfryer niet zo gaat stinken. Maar is dat nodig?
Gewoon bij https://www.bol.com/nl/p/philips-airfryer-xl-essential-hd9260-90-hetelucht-friteuse/9200000115917240/
Hier kaarten toverland besteld met goede korting. Z8 was extra afgeprijsd dus ook besteld. Verder shoesme ook goede korting op schoenen dus ook besteld. Duur weekje zo haha
Mediamarkt heeft de fortnite editie in de aanbieding €309. Dat is de goedkoopste die er op dit moment te krijgen is. Op amazon was hij ook €309, maar daar zijn alle prijzen vandaag juist de lucht in geschoten... Verder zijn de prijzen in andere webshops ook de afgelopen weken alleen maar gestegen. Ik heb hem nu toch maar besteld en mocht de komende dagen er ergens nog een betere aanbieding komen, stuur ik hem terug. Ik heb nog tot kerst dus dat scheelt.
Jongste dochter wil airpods voor haar verjaardag (in december). Er was al een kleine aanbieding bij mediamarkt (voor €133, vandaag werd dat €129) maar nu bij bol.com voor €122. Dus daar heb ik ze nu voor gekocht.
Heb te veel gekocht Lego Mario Bowser set van 90 voor 75 euro. Voor jezelf 100ml Noa pearls voor 50 euro Voor man compleet pak van black bananas van 199 voor 99 . Nikes van zoon ( heeft altijd dezelfde vast model en merk ivm ass) van 69 voor 35 Voor jezelf Skechers van 59.95 voor 15,00 ( 50% extra op afprijzing) Voor dochter nog paar schoenen van le coq sportief voor 12.50 Kan nog wel ff doorgaan Ben vooral van online shoppen. En acties zijn goed verdeeld nu dus postbode blijft aanbellen .
Vannacht een bestelling gedaan op Jayno.nl. Due hebben nu 30% korting op alles, ook op sale producten. 7 items van B Nosy voor 158 euro.
ik heb mijn slag geslagen bij Kruidvat ipv 141 euro maar 70 euro kwijt en de kasten weer goede vol wat verzorgingsproducten betreft
Oh dat is nog beter. Maar die prijzen daar wisselen echt per dag en soms per uur, dus dan had ik daar iets meer mazzel mee moeten hebben. Ik ben alsnog tevreden
Ja klopt, ik heb zelf de pro gekocht en zie dat ze daar vandaag 9 euro goedkoper zijn. Ach ja, ben idd evengoed tevreden. De gewone zijn voor m’n dochter
Onze nieuwe wasmachine komt morgen. De stofzuiger die ik wil is nergen in de blck friday sale, dus die blijft nog op mijn verlanglijstje. Een par weken geleden kocht ik een tablet (samsung tab A7) die vandaag nergens goedkoper is (dus was een goede deal)
De Apple Airpod pro gekocht op Amazon voor €193, en een beetje. Veel goedkoper ga ik ze toch niet vinden. Moet zegge had een lijstje gemaakt met wat we nodig hebben (met prijzen van weken geleden erbij) en de aanbiedingen vallen dit jaar erg tegen. Niet alleen de prijzen zijn opgedreven maar de kortingen vallen ook tegen. Helaas.