Einde van de maand is het weer zover. En net als vorige jaren zou ik het leuk vinden elkaar op de hoogte te houden van goede deals. Zelf hoop ik dit jaar op een goede deal voor airpods pro en een klein nespresso apparaat.
Ik hoop op een mooie aanbieding van olaplex producten. Vorig jaar 25% korting dus ik wacht nog even met bestellen
Wij hier ook. Maar vraag mij altijd af of dit soort producten wel echt veel goedkoper worden dan ze voor doen (door met Black friday eerst de prijs omhoog te gooien) Ik zou alvast rond kijken naar een type wat je wilt, en die in de gaten houden of het goedkoper wordt.
Paar nieuwe schoenen voor R en G en allicht mama. Alhoewel ik laatst de schoenen van R in een 50% sale te pakken had, gewoon shoes me. Mja meneer zit in een groeispurt en is druk bezig met staan en lopen dus we gaan vrijdag maar vast neuzen.
Je kan je alvast aanmelden op de nieuwsbrief van Philips. Zo heb ik die van mij 2 jaar geleden in december voor 150 euro gekocht.
Ik hoop dat wat leuke voetbal tenue (hele pakken) want die draagt mijn zoon het liefst, ze zijn zo vreselijk duur