Nee er staat tot 20%. Dus dat is iets anders. Ik heb de maanlanding voor dochter gekocht, nu laagste prijs ooit. Dus met een beetje opletten kunnen er echt wel leuke aanbiedingen tussen zitten.
Ik moest een internet abonnement en krijg bij kpn een Philips led tv erbij van iets van 42 inch. Volgens hen ook black friday…
Ja maar in de advertentie van bol.com, hier op het forum stond 25% op alles van lego city en lego friends. Daar stond dus niks bij over enkel op geselecteerde artikelen bij vernoemd. Ik had de advertentie al gezien nog voor het beheer de opmerking hier maakte.
Wat een rare actie. Vele mensen krijgen dus een TV die ze niet per se hoeven te hebben. Niet echt duurzaam.
Ik ben opzoek naar een I-size autostoel 0-36 kg, het liefst draaibaar. Zodat ik mijn zoontje volgend jaar kan doorschuiven naar de huidige stoel van mijn dochtertje. Dat is een Maxi Cosi Axissfix 360 graden en die bevalt erg goed.
Jordans zijn (bijna) nooit in de aanbieding. Bij de populaire kleuren moet je al blij zijn als je ze in de juiste maat kunt kopen zodra ze (meestal) om 9 uur online komen. Dan moet je er echt klaar voor zitten.
Maar ik had hem wel nodig, dus dat is heel fijn. Je kon ook voor een ander kado kiezen of korting krijgen, dus je kunt zo duurzaam gaan als je zelf wil.
Ja dat is dan wel fijn, maar ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die de meest duurzame keuze maken. Een nieuwe TV is voor velen een leuk nieuw iets, ook al doet de oude het nog prima. Maar dat is natuurlijk met alle black friday deals: ze proberen je allemaal wat aan te smeren wat je misschien helemaal niet nodig hebt. En mensen trappen er massaal in.
Economie is meer dan alleen spullen verkopen. Economie blijft ook draaien op dienstverlening bijvoorbeeld. Ik vind het belangrijker dat de aarde blijft draaien.
Misschien een tip voor sommigen die op zoek zijn naar elektronica: Vorig jaar heb ik een prijsalert ingesteld voor spullen die ik nog wel wilde maar alleen als het onder een bepaald bedrag zou zakken. https://tweakers.net/plan/3746/stel-nu-je-black-friday-2022-prijsalerts-in.html Dan koop je ook niet iets omdat het in de aanbieding is maar eigenlijk nog steeds meer dan je wilde uitgeven. Tenminste, zo werkte dat voor mij met als resultaat dat ik niets heb gekocht
Ik moet een nieuwe wasmachine hebben, dus als iemand tips heeft? Die van mij lekt als een vergiet pfff.