Black Friday acties van Prenatal De acties beginnen online op 17 november vanaf 21.00 uur. Van 18 november t/m 28 november 2022 in de winkels 25% korting op Joolz Day+ 20% korting op Easywalker kinderwagens 20% korting op diverse Maxi-cosi autostoelen 20% korting op al het speelgoed (boeken uitgezonderd) 20% korting op alle fashion 20% korting op alle matrassen van Airgosafe, ABZ en Prénatal 10% korting op Joolz Aer, Hub+, Geo3 en accessoires
Ik heb voor mn jongste dochter ook een jas gekocht. Heel blij mee, want kwam er vorige week achter dat de jas die van mn oudste was geweest, te klein is voor haar.
Ik moet dus een nieuwe wasmachine. De mijne is overleden dit weekend. Ik kan bij de buurvrouw wassen, dus nog niet direct nood aan de vrouw. Ik heb er inmiddels 1 uitgezocht. https://www.coolblue.nl/product/881063/bosch-wav28mh0nl.html Wachten tot black friday of niet? Wil ook niet dat hij uitverkocht is en staat nu al aanbieding bij. Wat is wijsheid?
Deze is nu 100 euro duurder dan 2 weken geleden, dus ik denk dat er nog wel wat vanaf kan, ligt er ook aan of je nog kan wachten?
Voor de wasmachines en ander huishoudelijk apparatuur van Siemens, het loont ook om even op deze site te kijken: https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/productoverzicht/tweedekans?f_categories_ma=laundrycare_cn Hier hebben wij onze warmtepompdroger vandaag en dat scheelde best veel. Uiteraard altijd wel even checken of er niet elders een betere aanbieding is.
Dat kan maar is wel proppen. Ik doe er altijd max 3 en dan 2 keer want ik wil overal van die mooie grill lijntjes
Ok. Ja was al aan het zoeken. Maar leek op tweakers ook dat hij nu duurder is. We kunnen nog wel heel even zonder. Dan was ik in het weekend even 2 wasjes bij de buurvrouw weer.
AH heeft een philips airfryer XL voor 109 euro. Geen idee of dat een goede deal is maar ik weet dat een aantal dames hier op zoek zijn
Ik ben op zoek naar een fijne Kinder tablet... Welk merk is goed? Zit ook beetje te wachten op een leuke Black Friday aanbieding. Mijn vader wil mijn dochter voor kerst een tablet geven maar zou fijn zijn als het er dan 1 is voor een leuk prijsje!
Ik wil een digitale fotolijst scoren. Ik wil niet een kleien. Welke grootte is aan te raden? Heeft iemand hier 1?
Oh wat een goede aanbieding! Ik weet alleen niet of ik vrijdag de gelegenheid heb om fysiek naar een winkel te gaan toch ff kijken of het lukt voor mijn werk misschien...
Ik ben heel tevreden met de Lenovo M10, die is nu bij coolblue in de aanbieding voor €99 (normaal €139)