Ik volg diverse websites waar vaak goede aanbiedingen worden geplaatst. Misschien leuk om een algemeen topic te hebben waar je goede deals kunt delen met mede forum leden? De meeste aanbiedingen zijn geldig voor iedereen die woonachtig is in Nederland. Mocht je bijvoorbeeld in België wonen, kun je het ook altijd proberen. Simon Lévelt : Vijf euro korting bij een minimale besteding van 25 euro. Geldig tot 28 februari 2018. Verzendtarief voor Nederland is € 4,95 of gratis afhalen in een Simon Lévelt winkel Code : ELLE Happy Socks : 40% korting en gratis verzending. Korting invullen bij bestellen. Gelding tot 22 november 2017 middernacht. Uitgezonderd limited edition, outlet en Hysteria items. Voorwaarden staan op de website. Code : happyvip2017 Wehkamp : Disney Pixar Cars 3 gemotoriseerde garage + 4 auto's voor €45 inclusief verzending. Met deze gemotoriseerde garage beleef je spannende Cars 3 filmavonturen, ideaal voor echte autofans! Cars liefhebbers kunnen plezier beleven op de drie verdiepingen van de garage, een echt werkende lift, plaats voor een pit stop, parkeergarage en 5 racers, inclusief Bliksem McQueen. Elke auto bevat iconische details uit de film net als de hele garage met thematische accessoires. Geschikt voor kinderen vanaf 4 jaar. Intertoys : PS4 Gran Turismo Sport + Edition €19.99 + 1,99 verzendkosten. Normale versie momenteel €29 bij Mediamarkt. Deze versie heeft wat extra ingame content!
Die garage bij wehkamp heb ik toevallig gekocht. Normaal 90 euro.. zag dat ie bij bol inmiddels afgeprijsd is naar 70.. scheelt behoorlijk!
Ja toch! Ik dacht kan de goede deals net zo goed met jullie delen, is voor iedereen een dure maand. Mocht iemand ook nog een leuke tip hebben, plaats het hier gerust. Wehkamp heeft trouwens ook veel parfums afgeprijsd. (Wel even vergelijken met bijvoorbeeld Kruidvat/Douglas/Ici Paris)
Vrijdag is het in Amerika Black Friday. In Nederland doen dit jaar ook veel bekende winkels mee. Sommige webshops zijn nu al hiermee begonnen. Kortingen tot wel 80%! Deze winkels doen mee: https://www.blackfridaynederland.nl/black-friday-winkels/
Er is een apart forumonderdeel voor dit topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/forums/gratis-en-aanbiedingen/ Misschien vind je daar wel meer!
Mochten mensen nog een weekendje weg willen in Januari, Ryanair doet ook mee aan blackfriday. Deze week elke dag andere bestemmingen voor €4,95! Wij gaan een weekendje naar Italië voor €20 retour met z’n tweeen
Ik doe deze op slot. Zoals hierboven in de link al staat aangegeven hebben we hier een apart deel voor op het forum