Echt onzin, wij doen het elk jaar. Tis een flinke korting die je nu kunt pakken, zou er zeker even energie in steken. Succes
Ben ook nog in de chat gegaan bij KPN. Ze blijven hoog en laag springen dat het niet mogelijk is. Ookal kan ik hem via de site wel aanvragen maar ze zeggen dat het toch niet doorgezet gaat worden en dat ik later een mail krijg dat het een foutje is.
Ik heb een maxicosi tobifix gekocht, bij de babydump 166 euro. En een bosch steelstofzuiger voor 99 bij bol. Bij Amazon uk 3x Pampers maandbox voor 30 euro per stuk En in de stad allemaal leuke kleding oa bij zara en costes
Echt belachelijk slechte service vind ik dit. Zeker gezien je gewoon weet dat ze de korting wel aan bestaande klanten gegeven hebben.
Dank je wel!! Volgens mij is het gelukt had ook nog een voucher, dus nog 5 euro extra eraf Nu al niet meer beschikbaar, dus nog even duimen tot ik bevestiging heb!
Wij hebben ziggo nu 9 maanden voor 43 pm ipv 76 Bij de bigbazar net verzorgingsproducten ingeslagen en bij de hunkemoller geshopt
Gamma mengverf 10 euro goedkoper... ha ha Niet bijzonder dus. Verder hebben we niks nodig. Misschien een upgrade voor de pc...maar die kortingen lopen het hele weekend door en niet speciaal alleen op vrijdag.
Ik heb net mooi een klacht gestuurd naar Ziggo dat ik het belachelijk vind en dat je als bedrijf zo klanten wegjaagt door alleen het aan te bieden aan nieuwe klanten. Terwijl je als bedrijf toch juist bestaande klanten wilt behouden lijkt mij.
Ik heb net ziggo gebeld...en mij is het wel gelukt. Ik heb gebeld naar de opzeggingen lijn. Ik heb gezegd dat ik wil overstappen naar kpn Ze vroegen heel specifiek naar wat ik dan bij kpn zou krijgen qua aanbieding. Ik kon alle prijzen en snelheden noemen. Ze zeiden dat er heel mensen zeiden op te zeggen maar niet serieus waren. En ze dacht dus dat ik wel serieus was. Ze hebben mij een aanbieding gedaan van de komendr 6 maanden voor 34,95 ipv 64,95 wat ik nu betaal.
Bij telfort was het geen enkel probleem. Kreeg de kidspakket (hebben we al jaren) er zelfs 3 maanden gratis bij scheelt ons nu 15 euro per maand en dat voor 12 maanden Tnx for the tip ladies