Hier ( naar aanleiding van dit topic ) ook gebeld met Ziggo en gevraagd of ze ook een leuke actie konden aanbieden. Heb nu voor 6 maanden lang een maand bedrag van € 45 ipv € 80 euro pm. Vond het wel weer een leuke aanbieding dus ben uiteindelijk niet overgestapt naar de KPN. Kreeg zelfs de tip van Ziggo om volgend jaar rond de zelfde tijd weer te bellen, er is namelijk altijd wel iets te doen aan het eind van je contract. En ja ik heb een bevestiging gehad.
Zit momenteel aan de lijn met ziggo! 6 mnd voor €34,95 gekregen ipv de €29,95 van de actie van black friday.. dat konden ze niet meer doen Ook al bevestiging binnen!
Ik had maandag via de chat nog contact gehad omdat ik nog geen bevestiging had gehad. De toezegging konden ze wel terugvinden. Gisteren de bevestiging gehad.
Ja ik was het glad vergeten joh, tot ik er net aan dacht. Net gal gespuwed op fb en de chat weer in gegaan en nu hebben ze de "case" wel gelijk kunnen goedkeuren. Heb nu ook het ordernr en zojuist ook de mail.
Ik had ook nog geen bevestiging gehad dus gisteravond gebeld. Ze konden gelukkig in het systeem zien dat er over korting was gesproken. (En ik heb de chatsessies ook bewaard) Ik zou €34,95 betalen voor 6 maanden. Maar ik heb toen ik gisteravond belde alleen gezegd dat de BF deal nog niet bevestigd was via de mail. Dat ging hij gelijk in orde maken. En wat zag ik toen ik de bevestigingsmail kreeg..... dat geen waar ik op hoopte! 6 maanden lang maar €29,95 betalen want dat was tenslotte de BF deal
Om mijn kpn verhaal even af te maken: Gister belde kpn me op: We hebben een overstap aanvraag verkregen, wat is de reden? Verteld dat ik graag gelijkheid zag in de klanten en dat ik belachelijk vond dat je zo veel moeite moet doen voor korting en het dan soms wel krijgt en soms niet. Die vrouw vertelde me eerst met een zucht, u bent de zoveelste van wie ik dit hoor. We balen hier heel erg van en dit is zeker niet de bedoeling. De medewerkers mogen in eerste instantie niet de korting geven maar als de klant duidelijk aan geeft ik wil korting of ik zeg op dan kunnen ze wel een betere korting... Ze probeerde nog of ik het andere abbonement kon stopzetten en dat ik nog bij ze bleef met wel korting maar dat hoefde van mij niet meer...
Hahaha ik heb net Ziggo gebeld en gevraagd of ze ook nog iets kunnen betekenen voor vaste klanten. Toen zei hij ja hoor ik kan u 6 maanden voor 29,95 aanbieden en daarna betaald u weer gewoon 49,50. Dus toch mooi bijna 120 euro bespaard