Ik had bij voetbalshop een leuke aanbieding PSG broek 2021-2022, nieuwste voor 29.95. Denk dat het een foutje was hahaha aangezien hij overal 50-70 euro is.. Iemand nog leuke voetbalpakken aanbieding?
Heb contact gezocht met de h&m Zo’n slap antwoord. Het is een try out in NL, bevalt het dan gaan ze de andere landen doen.
Voor de Paw Patrol fans: Wehkamp heeft knuffels en de Moto Pup voortuigen 1+1 gratis. Ook op een leuke smartwatch van Paw Patrol met camera en spelletjes nu 10,- korting.
20% is net niks vind ik. Voor BF verwacht ik 30%. Ik weet niet of Vertbaudet (baby-, kinder- en zwangerschapskleding) in Nederland bestaat? België dacht ik wel? Maar die hebben trouwens 40% korting op alles.
Bij Zara ook flink geslaagd met veel 40% kortingen. Man is naar de mediamarkt geweest voor Sinterklaas cadeaus en het was blijkbaar gekkenhuis. Maar wel een koffiemachine kunnen scoren met lekkere korting. Het is een cadeau voor mij dus eigenlijk een verrassing
Wauw, die deluxe staat nu weer voor 37,35. Ik dacht 6 euro terug te halen (ik betaalde laatst 29.95). Dat kan bij bol als je retourperiode nog niet verstreken is. Even contact opnemen met de klantenservice en ze storten het als tegoed in je account.
Ik wist helemaal niet dat je dan kunt bellen! Ik stuur het dan normaal terug en koop het opnieuw maar dar is eigenlijk ook zonde.