Blackberry 9780 Bold

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Wie heeft er ervaring met dit toestel, wat zijn de voor en nadelen?
    Ik moet mn abonnement verlengen en ik wil graag wat goedkoper uit zijn in de maand, deze is nu het eerste jaar 20 euro met het abo wat ik wil, en het 2e jaar 32 euro. Vandaar dat ik niet voor de iphone ga, want die is weer een stukje duurder.

Ervaringen graag :D

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vind hem zelf erg saai. heb een 9700 gehad en nu een samsung galaxy s2.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb dit toestel.
    Eerst de 9700 gehad, nu de 9780... Ik vind het echt een ideaal toestel.
    makkelijk typen en alles is gewoon handig haha..
    Nadelen kan ik niet bedenken eigenlijk!

4. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

mn vriend heeft gewoon echt pech met dit toestel. Maar dat ligt misschien puur aan dit toestel en is misschien gewoon een foutje. Nu doet tie helemaal niks meer dus hij wordt opgehaald voor reparatie terwijl die in maart is gekocht.
    Hij krijgt constant updates binnen, pincode die hij opnieuw moet invoeren en ga zo maar door. ik heb zelf een blackberry curve en die doet het ook geweldig. Net iets goedkoper model en met een goedkoop abbo. Ik ben tevreden eigenlijk geen problemen mee.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb een BB gehad, vond hem saai, kon er weinig dingen mee in tegenstelling tot de HTC sensation die ik nu heb

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Het enige wat ik doe is bellen, smsen en af toe wat opzoeken op internet, istie daar wel goed genoeg voor of istie traag oid?

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Persoonlijk zou ik voor een toestel gaan met Android omdat de mogelijkheden met zo'n toestel veel groter zijn dan met een bb. Heb je in die maandkosten wel een blackberrybundel meegenomen want die heb je echt nodig anders kun je alleen bellen met dat ding haha
    Als je toch echt een bb wil zou ik voor de 9900 gaan. Touchscreen en een nieuwe versie van de software. De software op de 9780 staat er nogal om bekend dat deze niet altijd even stabiel is...

8. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb m ook , vind m prima :) kijk alleen op nieuwssites , een ander forum en hyves op internet . pingen en whatsappe
    voor mij is t genoeg zou niet heel de dag met mn telefoon bezig willen zijn
    internet is niet supervlot maar ook niet retetraag

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mijn zusje heeft haar blackberry nu voor de 3e keer bij de maker en dat terwijl hij nog maar een paar maand oud is!
    Het gaat om dat balletje of touchpad (vierkantje) die niet goed reageert...lees het veel vaker op internet...
    bij haar geen blackberry weer maar misschien is de blackberry en dan die zonder dat balletje beter.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

hmmm, twijfelachtig dus..
    Bij het bedrag zit wel bb internet ja ;)
    Ik ga nog even verder kijken, er staan ook wat samsungs en htc's bij. Even checken wat die kosten per maand!

11. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Qua losprijs kom je ongeveer op hetzelfde uit maar met met je abo kom je wel voordeliger uit want je hebt de bb bundel niet nodig :)

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik bel/sms/ping/whatsapp ermee en ook internet. Zelfs dit forum gaat goed met de BB9780, heb echt nooit problemen.
    Vind het een ideaal toestel met niet teveel poespas.

En ohja, ik heb laatst alle fotos af laten drukken. Fotos zijn ook mooi!

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Voor de mensen die hem saai vinden, wat misten jullie precies voor apps?

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Euhm, nou om eerlijk te zijn vind ik geen 1 app op de blackberry leuk. Ze zijn gewoon heel slecht allemaal (sorry). Vaak werkte ze ook niet goed, kan het niet echt uitleggen. Vind ze totaal niet vergelijken met apps op de iphone of androidtoestellen bijv.

edit, alleen dan de blackberrymessenger en facebook gebruikte ik geloof ik.

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Toch maar gekozen voor de samsung ace, toch maar voor de android :)

Deel Deze Pagina