Niks ergs ofzo maar ff gal spuwen hoor Vanmorgen een drukke regel ochtend gehad voor belangrijke dingen. Die zijn gedaan en ik zou deze middag lekker wat tijd voor mezelf hebben. Wasjes doen,ruimen en schoonmaken in huis,speelgoed uitzoeken,je kent het wel al die dingen... Opeens blijk ik te moeten oppassen vandaag,en ik wist van niks!!! En ik keek zo uit naar mn middagje even dingen doen als mn kleine meisje slaapt. Ik was lekker met de was bezig maar toen stond het kindje waar ik oet oppassen voor de deur. Ik dacht eerst: Gezellig,die komen een bakkie doen maar ik zag het rugzakje met verzorgingspullen. Daar gaat mijn middagje om eens lekker goed mn huisje aan te pakken en het loopt al achter doordat ik griep gehad heb en nog niet helemaal lekker ben. Maar had vandaag echt zoiets van ik ga lekker mn dingen doen als de kleine meid slaapt en dan heb ik vanavond lekker helemaal tijd voor mezelf als de kids gebadderd zijn en in hun bedjes liggen. Lijkt wel alsof elke keer als ik wat plan mn hele dag in de soep loopt,super irritant:x En dan tussen de bedrijven door moet ik mijn man ook nog knippen,naja kortwieken haha. Hebben jullie er ook zo'n ''hekel'' aan als jullie dag opeens helemaal anders gaat dan je in de planning had?
Nee, ik kan niet zeggen dat ik dat een probleem vind (als mijn plannen voor een dag plots veranderen ofzo) Maar ik weet, er zijn zoveel mensen met (echte) problemen in het leven, als ik me om zulke kleineheidjes druk maak.... zonde van het leven. Leef en laat leven, en als je plannen veranderen, go with the flow, morgen is er altijd weer een dag.
Ik ken het maar ik heb er geen hekel aan, ik geef me er gewoon aan over. Van het weekend was het super druk, Jayden heeft last van oorontsteking dus was uit zn hummetje en toen wilde papa ook nog even dat ik zijn haar deed, 10 minuten voor we weg zouden gaan voor een bbq! toen ontplofte ik bijna en had ik echt zoiets 'ja jammer dan.. dan maar wat later.. ' Je dag gaat nooit zoals jij denkt dat hij zou moeten gaan
Nou moet ik ook zeggen dat er dingen spelen die heel erg heftig zijn. Ik kan er niet teveel over op in gaan want ik weet niet wie de mee kunnen lezen. Maar daar had ik dus een heleboel geregel over. Advocaat bellen,en daar weer een hoop geregel mee. Er is hier pas geleden wat ergs gebeurd met mijn oudste dochter,iets wat ik al langer vermoedde en voor mijn neus werd dit bevestigd en was echt heel erg! Gisteren een misselijkmakende mail gehad van ex die alles aanricht.... Dus ik had een hectisch avond gisteren gehad en vanmorgen ook hectisch en moeilijk.... Dus ik verlangde echt zo naar even tijd voor mezelf. Mijn vriend was weg,jongste sliep lekker(nog trouwens) dus ik dacht dat ik heerlijk de tijd had eindelijk eens voor mn huiselijke dingen. Ik maak beslist niet van kleine dingen grote problemen hihi Maar dit kon ik er gewoon ff niet bij hebben omdat ik al zoooooo moe ben van de stress en alles. maar moet zeggen,oppaskindje speelt echt heel lief,tekenfilmpjes aan en ze vermaakt zich super. En dadelijk komt mijn oudste uit school en dan kunnen ze lekker samen spelen dus zo erg is het ook niet. Maar ik kan er gewoon nooit goed tegen dat mn planning helemaal omgedraaid moet worden en ik ben toch al iemand die echt graag alles gepland heeft. Stuctuurkipje denk ik hahaha.
Dit verklaart al veel beter waarom je je zo voelt. In je eerste bericht kwam het echt zo over dat je gewoon tijd voor jezelf en je huisje wou en dat dat nu even niet gaat. Maar ja, als je ook een heftige tijd heb, ja, dan baal je idd veel sneller als ook je plannen veranderen. Maar ik denk dan niet dat het zo te maken hebt met het feit dat je nu geen tijd hebt voor huishouden enzo, maar dat het gewoon weer iets is wat even tegenvalt. De bekende druppel Hoe dan ook, veel sterkte met alles en probeer toch te gaan met de golven van het leven.
Dat verklaard het inderdaad haha. Het is dan soms gewoon even vervelend als ik me helemaal moet omschakelen naar wat anders. Huisje kan straks ook als mn kids gegeten,gebadderd zijn en in hun bedjes liggen. Maar ik verlangde echt naar een avond niks doen,even ontspannen want morgen is het een hele spannende dag. Zou willen dat ik het kon schrijven wat er gaande is,dan is het makkelijker maar zo ff van me afschrijven is ook wel ff fijn. Kan ik toch een beetje mn ei kwijt zeg maar. Maar goed,oppaskindje vermaakt zich prima en tis echt een heel lief kind. Ze heeft net mijn lippenstift opgedaan haha. En zo komt mn oudste dochtertje thuis en dan spelen ze lekker saampjes en dan kan ik toch nog wat doen want mn vriend is inmiddels ook weer thuis.
Oh, ik herken het helemaal. Ik krabbel momenteel omhoog van een 'burn out' Wil alles gepland hebben en afspraken moeten worden nagekomen, anders ben ik helemaal van de leg. Baal er ontzettend van en hoop dat dit met de tijd wel weer bijtrekt. Vandaag ook, vriend had nachtdienst. (woont nog thuis) zijn broertje is vandaag jarig. Ik zou half 5 daar zijn. Smst ie of ik om 7 uur kan komen en 5min later of ik thuis wil blijvem, omdat hij gesloopt is. Moet aankomende nacht nog 1 nachtdienst. Pff, ik ben nu dus een beetje de weg kwijt, omdat mijn planning dusdanig in de war is geschopt dat ik nu niet weet wat ik moet doen. Ik wil jou veel sterkte wensen met de dingen die er spelen!
Ben het er mee eens,behalve met morgen is er altijd weer een dag.. Je weet nooit wat je te wachten staat, wie weet ga je vanavond plots dood. Daar gaan we niet vanuit maar moest het toch even kwijt.... Geniet van het leven en doe wat je wilt. Als je het niet prettig vind dat je bv onverwacht moet oppasen geef dat aan.
Maar dan hoef je ook niks meer te plannen TS, wat fijn dat je je er bij neer hebt kunnen leggen. Ik persoonlijk zou er ook van balen hoor, ik houd erg van regeltjes en plannen.
Ik heb daar ook veel moeite mee hoor. En dan hoeft t nog geen eens in een "heftige" periode te zijn. denk dat dat gewoon in mijn karakter zit. als t dan eenmaal allemaal loopt dan valt t altijd mee. maar voor ik zover ben.. pffff. omschakelen is lastig. die knop is stroef. Misschien kan je je verhaal gewoon opschrijven voor jezelf. toch van je afschrijven. en verder niet. Je mag t pb-en. (als je wilt) denk dat ik tussen de regels door wel t een en ander gelezen heb. dus wens je bij deze ook vast enorm veel sterkte voor morgen. en ik hoop dat je toch nog rust vind vanavond en niet al te gek gaat doen. liefs
Heb alles pas geleden helemaal van me afgeschreven,was echt een opluchting! Mja dan komen er steeds weer andere dingen en dan kan ik een boek gaan schrijven denk ik haha. Maar dat neemt niet weg dat ik niet geniet van mijn leven hoor!!! Ik heb verder een heerlijk leven en elke dag is heerlijk met mijn lieve man en mijn 2 prachtige meiden die elke dag mij laten stralen!!! Maar soms heb je gewoon van die dagen dat je gewoon wilt doen wat je gepland hebt en dan is het gewoon ''vervelend'' als het anders loopt dan je gepland had. Vandaag had ik even zo'n dagje. Maar het is allemaal goed gekomen hoor Heb alsnog een heerlijke dag gehad,lekker bezig geweest met mn meiden en het oppaskindje (wat tevens een vriendinnetje is van mijn oudste dochtertje) Gelukkig weet ik dat ik nu morgen weer moet oppassen haha,dus plan in mn dingen voor in huis in de ochtend in Scheelt weer gestress in de middag haha
Sinds mijn burnout plan ik geen dag meer. Ik sta op en zie wel wat de dag me gaat brengen. Werkt voor mij erg goed. TS: heel veel sterkte en fijn dat je toch nog een fijne dag hebt gehad.