Een hele tijd terug, toen mijn dochter nog maar een paar mnd oud was, heb ik wel eens bedrukte kleertjes besteld bij simplycolors. Ondanks de positieve verhalen op dit forum was ik zelf helemaal niet positief! De kleertjes waren helemaal niet vormvast, vielen erg wijd en zagen er flodderig uit. Ook de maat (74-80) leek wel maat 86. Nu is mn dochter wat ouder en heb ik maatje 104 nodig met een leuke bedrukte tekst erop. Ik vraag me af waar ik dit kan laten doen. Ik zoek een normaal t-shirt (katoen) die vormvast is en van goede kwaliteit. Simplycolors heeft voor t-shirts van maat 98 of meer, wel een ander soort shirt die bedrukt wordt. Is dit wel een vormvast shirt? Alvast bedankt!
Idd Simply Colors blijft niet mooi, gaat hier heel erg pillen en ziet er dan niet meer uit. Ik heb ook al geregeld wat besteld bij Rainbowbabies met opdruk en dit blijft wel heel mooi, ook na heel wat wasbeurten!
Ik vind Rainbowbabies erg wijd is ook 100% katoen Bij www.kinderkleding-tekoop.nl kun je ook shirts laten bedrukken op shirts met 5 % elasthan. Vallen mooi smal en met een beetje stretch. Zal even een foto showen van mijn dochter met een bedrukt shirt van hen. Ps. valt niet al te groot, dus zou een maatje groter bestellen.
dit bedrijf werkt ook voor kleinere opdrachten al staat het nog niet zo expliciet op de site. Heb er goede ervaring mee. (ik heb de kleding niet via de site besteld maar persoonlijk...alles aangepast aan mijn wensen!) Active-Dsign Uw partner in reclame!