Welke gsm adviseer jij ?

Discussie in 'De lounge' gestart door wendyw80, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hallo allemaal.

Mijn gsm is nog geen jaar oud en toch waarschijnlijk al overleden.
    Heb nl hetzelfde netwerk als mijn man en ik heb dus nergens meer bereik.
    Nu zit ik nog wel vast aan mijn abonnement dus ben ik op zoek naar een losse gsm.
    Er hoeft van mij niet van alles op te zitten als ik maar kan bellen en smsen das het belangrijkste.
    Kijk ik kan wel een blackberry oid nemen maar dan ben ik zo 350 euro kwijt.
    En om een miskoop weer te voorkomen wil ik aan jullie vragen:
    Welke gsm heb jij en ben je er tevreden over ?

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    geen garantie?...

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Je kunt een prepaid pakket van T-Mobile aanschaffen! Deze zijn simlock-vrij!!! Dus daar kan je abo gewoon in!!! En zijn een stuk goedkoper dan een losse telefoon!

Heb zelf een HTC Desire HD en ben ontzettend tevreden over het android besturingssysteem!!!

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg

Da's ook een goeie! Je hebt 2 jaar garantie op je telefoon he, ookal willen sommige partijen beweren dat dit maar 1 jaar is. Wettelijk moeten ze 2 jaar geven door Europese regelgeving!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook een losse gsm gekocht afgelopen maand, een HTC wildfire, voor 165 euro, en dat vind ik dus wel meevallen qua prijs, en toch zit er android op, kan ermee inetten enz.
    Ben zeer tevreden!

6. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een HTC Desire, ben er erg tevreden over.
    Hiervoor een Blackberry 8520 curve gehad, ook zeer tevreden alleen het beeldscherm is vrij klein als je ook internet wilt gebruiken, dan is het scherm van een HTC een stuk groter en fijner vind ik.

7. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Ook hier de HTC desire HD. Is mijn eerste smartphone en ben er heel erg tevreden mee. Los is die wel duur geloof ik. Maar andere varianten van de HTC zijn ook goed en die zijn wat goedkoper.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb nu een HTC wildfire en daarvoor een HTC touch pro HD.
    De wildfire is nu niet zo duur los en echt een fijne telefoon. Qua besturingssysteem (android) een stuk prettiger dan die van mijn vorige htc (windows mobile).
    Hij is ook al een paar keer gestuiterd en niks geen problemen of wat dan ook.

Ik zou trouwens wel even je telefoon op laten sturen om te kijken wat er mis is!

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hij is trouwens bij tele2 voor 12,50 per maand, 1 jaar. je zou dan ook jouw eigen simkaart erin kunnen doen en de 12,50 per maand voor lief nemen. (dan ben je dus 150 euro kwijt)

Deel Deze Pagina