Motor huren

Discussie in 'De lounge' gestart door SimplyLin, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyLin

SimplyLin Actief lid

3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Mijn vriend heeft al jaren zijn motorrijbewijs en houdt er ook enorm van. Hij kan er echt van genieten, is voor hem echt een stukje vrijheid en ontspanning. Ik rijd mee achterop en vind dat ook erg leuk (maar het is toch wel echt meer zijn ding dan het mijne).

Nu heeft hij toen ik net in verwachting was zijn motor (een prachtige sportbike) verkocht zodat we genoeg geld hadden voor een kinderkamer, box etc. etc.
    Hij mist het ontzettend om in het weekend of 's avonds even de motor te kunnen pakken en een stukje te kunnen rijden. Nu het weer mooier weer wordt begint het natuurlijk weer extra te kriebelen.

Binnenkort gaan wij trouwen en het leek me zo leuk om voor hem als kado voor ons huwelijk en ons 10 jaar samen zijn, om een motor te huren voor een paar uurtjes, of een andere manier te zoeken waarmee hij weer even lekker kan rijden op een motor (motor huren was even het enige dat ik kon bedenken, maar misschien hebben jullie andere ideeën).

Nou heb ik echt geen enkele clue hoe ik dat zou moeten regelen. Op het internet word ik ook niet veel wijzer..
    Heeft een van jullie misschien ervaring met het huren van een motor, en hoe dat dan in zijn werk gaat en waar ik dat het beste kan doen?
    Of heeft er iemand anders leuke ideeën hoe ik zijn grootste hobby toch weer even kan realiseren? Ik heb hem bijvoorbeeld enkele dagen geleden een circuitdag cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Dat was op het circuit van Valkenswaard een dagje met allerlei drift-auto's rijden enzo. Misschien bestaat er ook zoiets met motoren? (ik ken de circuitdagen van de meeste circuits maar dan moet je je eigen motor meenemen en dat is het hem nou juist..) Een nieuwe motor kopen zit er nou eenmaal voorlopig even niet in voor ons...

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs,
    Lin

2. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Ik weet niet waar je woont maar als je op Google zoekt kom je wel diverse verhuurbedrijven voor motoren tegen.

bijvoorbeeld deze:
    motorverhuur.nl
    zaanstadmotoren

En tja wat enzo je dan wil huren ligt er een beetje aan wat je vriend leuk vind. Ik moet wel zeggen dat de prijzen voor huren mij meevallen.

Lijkt me een supercadeau om te geven en te krijgen!

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

veel motorbedrijfen verhuren motoren, ik weet dat motorport motoren verhuurt maar hun waren dacht ik wel prijzig

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Gewoon even contact opnemen met een motorzaak in je omgeving. Deze verhuren 9 van de 10 keer wel motoren ;) Er is voor de motor ook wel een soort van circuitdag (in assen vorig jaar bijvoorbeeld).

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ik heb een aantal keer een motor gehuurd in soesterberg.. was daar helemaal tevreden over.. prima prijs, veel keuze uit modellen.. ff googlen.. want ik weet niet meer hoe die zaak heet :)

Deel Deze Pagina