Naar aanleiding van het topic Iphone app, hierbij ook een topic voor een BB app. Ik vind de site van ZP op zich redelijk leesbaar op mn BB, maar toch ga ik liever met mijn laptoppie op schoot zitten als ik ga forummen bij ZP. Een handige app voor blackberry's lijkt me dan ook helemaal super! Hoop dat er in de nabije toekomst budget voor is!
Tot voor kort ging het ook prima via mijn BB, maar sinds een paar dagen is het beeld heel anders ingedeeld. De reclames (vooral de linker balk) zijn 2x zo groot als de tekst, waardoor ik de helft van de tekst niet kan lezen op de BB. Ook kan ik niet bladeren, omdat de pagina's (waar je dus moet klikken om naar de volgende pagina te gaan) ook verdwenen zijn achter de reclamebalk. In mijn eigen instellingen is niks veranderd (alle andere sites zijn hetzelfde gebleven) en het groter of kleiner maken van de pagina maakt ook niks uit.
klopt! dat heb ik dus ook! ligt niet aan jou of je BB.. heel irritant! vond het al gekut op me BB... nu helemaal. een zp app voor de BB zou idd helemaal geweldig zijn! x bloem
Hihi, zoals ik laatst al in het Iphone topic aangaf, er moet een speciale plugin door ZP op Vbulletin worden gedownload, dat de website automatisch mobiel maakt voor een mobiele telefoon .