website voor foto's op cd zetten

Discussie in 'De lounge' gestart door shanai, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    ik heb niet de beschikking over een computer met brander. mijn hele laptop staat vol met foto's van mijn dochtertje. iemand een idee of er een website is waar je foto's heen kan sturen en dat ze deze voor je op cd-rom zetten?

2. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Kan je ze niet op een usb stick of externe harde schijf zetten, en dan bij iemand aankloppen die wel een brander heeft?

3. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    ja ik kan ze op usb zetten. maar vind het vervelend om overal te gaan vragen en wel zo makkelijk om ze gewoon via internet te versturen.

4. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Als ze op een usb stick (of geheugenkaart) staan kun je ze in een fotozaak vaak wel op cd laten branden. Moet je wel even een goede fotozaak zoeken; niet Dixons of een andere dozenschuiver;) Als je zo'n groen apparaat ziet staan van Fuji (een order it) dan kan het sowieso. Ik zou ze niet zomaar via internet versturen allemaal. Buiten dat dat lang kan duren weet je maar niet waar die foto's allemaal terecht komen (?).

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Een fotozaak kan het wel voor je op cd zetten als je het zelf eerst op USB zet

je zal wel een hoop gigabites aan foto's hebben en versturen via internet zal wel uuuren duren en erg duur worden omdat je misschien wel meerdere foto dvd's krijgt

anders als je budget het toelaat een externe dvd brander kopen? Voor zo'n 50-80 euro heb je al een externe dvd brander die je op elke pc/laptop kunt aansluiten en zo dus overal kan branden

Deel Deze Pagina