blackberry curve 8520 en Mobistar!

Discussie in 'De lounge' gestart door TiTaRa, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hoi dames,

Vorige week woensdag van vriendlief een blackberry gekregen.
    We zijn samen naar de winkel gegaan en daar heb ik de verkoper gevraagd of deze gsm 3G had...En hij verzekerde van wel! ook heeft hij mijn my15 abbonement verandert gehad naar een blackberry abbonement met 3G.

Wij zijn naar huis gegaan met deze blackberry en thuis heb ik via wifi op internet gezeten. Nu kijk ik af en toe eens via #123# eens hoe mijn factuur verloopt en op zaterdag zag ik ineens dat er al een factuur stond van 30 euro!! En dat terwijl mijn nieuwe abonnement ingegaan is vanaf 8 MEI! Ik vond dit enorm veel en besefte dat het aan de blackberry lag en ging vanalles opzoeken.

Zo vond ik dus dat die geen 3G had en noem maar op en nog veel mensen met problemen ermee..Ik helemaal niet blij!! IK WOU EEN GSM MET 3G!!! Dus ik heb zaterdag de blackberry uitgezet en ben mijn oude gsm weer gaan gebruiken.

Nu keek ik 2 uur geleden nog eens op #123# om te kijken hoe mijn factuur ervoor stond en nu stond die ineens op 120 EURO!!!! HOE KAN DAT NU?????????????

Nu ga ik morgen bellen naar de klantendienst en woensdag ga ik naar de winkel terug om mijn gsm om te ruilen voor een gsm die wel 3G heeft! ik ben zoooo ontevreden en ik wou eens weten of er nog dames zijn met deze gsm die zo'n problemen hebben gehad???

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Bb curve 9300 heeft wel 3G..
    Die daaronder 8520, zeggen ze van niet..

Deel Deze Pagina