hallo dames mijn vader vroeg dus aan mij weet jij iets leuks wat ik kan halen voor je moeder, nou dames vind dat zo moeilijk hebben jullie tips voor mijn vader voor een kado voor mijn moeder ( hun 25e jarige huwelijk). Alvast bedankt!!
Misschien een mooi sieraad, of een lekker duur luchtje? Lingeriesetje? Of hij geeft haar een lekker weekendje weg met z'n tweetjes.
Ja of een relexdagje met massages enzo. En daarna uit eten en een nachtjeweg. Vervolgens zorgen dat op het bed rozenblaadjes liggen en een mooi nachthemd of mooie lingerie. Have fun, ik hou ervan om dit soort dingen te regelen
ik heb mijn ouders met hun 30 jarige jubileum een midweek weggestuurd naar de plek waar zij hun huwelijksreis hadden.
m'n pa doe ik geen plezier met uitjes, vakanties, etentjes etc, daar houdt ie totaal niet van. M'n ma wel, maar ook zo stom om haar alleen op pad te sturen haha
Heeft iedereen het berichtje van ts wel goed gelezen? Ze vraagt tips wat HAAR VADER kan geven aan zijn vrouw.
Veel tips h oor maar meot echt een cadeau zijn uit eten gaan ze sowieso al, maar het probeleem is mijnmoeder wilt sowieso niet weg een paar dagen omdat ik dus ieder moment kan gaan bevallen kan natuurlijk ook over paar weken zijn maar dat risico wilt ze niet lopen. zo lastig me vader heeft ieder jaar al wat moois gegeven dus hij vond lastig om iets nieuws te bedenken en vroeg dat aan mij maarja dat moet je ook niet aan mij vragen, zal nog is even rondkijken op internet. bedankt voor jullie reacties, en meer tips zijn altijd welkom!
Hij kan toch wel een uitje regelen voor haar, maar dat ze pas gaan een paar maand na jouw bevalling? Dan wachten ze daar gewoon op, en kunnen ze daarna lekker er even tussen uit!
de meeste stellen die 25 jaar geleden getrouwd zijn hebben simpele rechte gladde trouwringen - daar een mooie diamant in laten zetten - een smalle losse bv witgouden ring met evt steentjes wat ze er tegenaan kan schuiven (dus een rechte ring zonder uitsteeksels) +evt laten graveren - mooi horloge - gouden slavenarmband met evt gravure zijn wel wat duurdere kados , als je vader wat minder uitwil geven kun je natuurlijk ook zilver doen bv sucses
Wij hebben mijn schoonouder een mooie klok voor in de kamer gegeven (van de juwelier, met houtwerk, bijpassend in hun interieur), van alle kinderen met aanhang.