kan ik de bb abbonement appart van de telefoon kopen of moet dat samen? ik heb deze op het oog: Chear Blackberry Curve 8520 smartphone wit hoop dat de link het doet.
Ja inderdaad dan betaal je dubbel. Dus minder gaan smsen inderdaad dan leverd het ook iets op. Wat je per sms gaat betalen weet ik niet omdat ik niet weet via welke provider je gebruik gaat maken van je bb. Er vanuit gaande dat je naar vodafone zou gaan zijn dit de tarieven: Tarief Meerwaarderen: Per minuut: 0,30 Per sms: 0,09 Tarief Z11: Per minuut: 0,29 Per sms: 0,09 En dan nog je blackberry prepaid abonnement er boven op.
nouja, als ik mijn eigen kaartje in de bb doe blijf ik bij Telfort. hij is namelijk simlockvrij. zit nu een beetje in dubio wat voordeliger is: OF zoals ik hierboven beschreef, los toestel kopen met btg en een klein bb abbonement. OF kan natuurlijk ook een abbonement bij de bb nemen en de telefoon gratis krijgen. want is het eigenlijk niet heel duur omdat ik het toestel los betaal en vervolgens gewoon dat abbonementje? of haal ik nu dingen door elkaar... als ik een anders soort abbo neem is de telefoon opeens gratis..
Als je hem via deze link gaat kopen dan is het een simlockvrije telefoon. Dat betekend dat je er elk willekeurig kaartje in kan doen. Dus ook je telfort kaartje. Alleen kun je dan geen gebruik maken van de bb extra's die de bb je bieden en dat is eigenlijk zonde (altans dat vind ik). Dus dan zal je er een ander simkaartje (en dus ook een ander nummer) in moeten stoppen om goed gebruik te maken van je bb. Dan ook nog even de HI tarieven (vodafone en HI zijn volgens mij de enige die dit aanbieden): Hi PrePay Hi 5 Tarief Per Starttarief Opmerkingen Sms 5 cent p/sms Maak je gebruik van het Hi PrePay Basistarief? Meld je dan aan op hi.nl/hi5 of via Mijn Hi op hi.nl om te smsen voor 5 ct! Bellen 35 cent p/minuut Je betaalt per seconde, de eerste minuut wordt altijd afgerekend. Mms 35 cent p/mms Internet op je mobiel 5 p/Mb 1 MB = ongeveer 100 pagina's bekijken. Houdbaarheid Hi PrePay-tegoed Onbeperkt als je 1x per 6 maanden opwaardeert. Hi PrePay service nummers vanuit Nederland Tarief Maar nogmaals weet ik niet of HI ook een speciaal bb internet abonnement heeft voor prepaid gebruikers, wel voor mensen die een abonnement hebben. Anders kan je altijd even contact opnemen met beide providers
Ja als je een gewoon abonnement neemt dan is de telefoon vaak gratis, maar dan betaal je elke maand een bepaald bedrag. In mijn geval betaal ik 22,50 euro per maand voor mijn abonnement bij vodafone.Plus nog dat bb abonnement. Dat wordt van mijn bank afgeschreven en dit beltegoed kan niet op, dus als je over je beltegoed heen belt dan wordt er extra van je rekening afgeschreven. Dat moet je willen natuurlijk.
dan kan ik altijd wel alvast de telefoon aanschaffen, en later een simkaartje met een bb abbonementje kopen? ben namelijk helemaal hyper over die telefoon dat ik m heel graag wil uitproberen, haha. en dan kan ik op mijn gemakje zoeken naar een bb abbonementje. *nou ja mijn vriend denk ik*
Ja dat kun je uiteraard doen,alleen de naar mijn mening 'leuke dingen van deze telefoon komen pas tot hun recht met het bb abonnement je kan er niet mee op internet, geen hyvesm geen msn en niet pingen...dus dan is de bb naar mijn mening het zelfde als een ander willekeurige telefoon. Maar misschien voor de rest ook al heel leuk voor jouw, dat zou kunnen natuurlijk
haha ja, ik ben gewoon telefoon verslaafd, en dan verslaafd aan verschillende uitvoeringen dan de functies, haha erg he dus als je zegt dat je altijd nog een sim kaartje kan kopen met bb abbonement maak je mij heel gelukkig
Ik heb een blackberry bold 9700. Ben er ook erg tevreden over. Heb het met hi eindeloos online internet, nu 'mijn leven lang' van 17,50 voor 7,50.
dus dan heb je de telefoon gratis... 7,50 per maand voor internet gebruik en dan de bel en sms kosten ernaast?
Ja klopt de telefoonwas gratis. Bel/sms bundel komt er nog bij. Heb HI 30 gekozen(30 pm. Maar was nu ook actie, ging ook weer euro of twee vanaf), met 1000 smsjes erbij voor 9,95 per maand. Maar je kunt ook een kleiner abonnement kiezen hoor, en je kunt ook de witte blackberry kiezen. Als je hem via de site besteld, voor vijf uur bezorgen ze 'm binnen 24 uur!
zit nu idd op de HI site. ben terrecht gekomen op een sim only kaart 9,95 per maand. maar daar zit natuurlijk de bb diensten niet bij of wel. ? daar lees ik namelijk niks over. dus de dim only zal wel gewoon alleen een sim kaart van hi zijn.
Nee, dat heb ik niet idd. Als je op hi.nl komt, zie je gelijk afbeeldingen staat van telefoons. Als je op de blackberry bold klikt, kun je invullen wat je wilt, en verder lezen hoe of wat. wel goed lezen allemaal!
goed lezen is idd belangrijk! ik dacht net, oh goedkoop, 2,5 cent per sms. en in de voorwaarden staat iets over verdubbeling en dat het 33cent per sms is. raar allemaal hoor. dat is eigenlijk de reden waarom ik prepaid fijner vind.
oh die 33 cent was voor buitentarrief oid, zal wel buitenland zijn? klinkt wel super handig allemaal hoor. met een HIprepaid kan je je simpel aanmelden voor *eindeloos internet* voor 9,95 per maand. en je kan ook weer afzeggen wanneer je wilt. te mooi om waar te zijn of klopt dat ook echt ?
maar met eindeloos online kun je niet online met je bb die heeft een appart internet abonnement nodig anders bel je even naar HI, vaak zijn die verkoop nummers nog gratis ook! Ze willen maar al te graag iets verkopen natuurlijk
NIET?? oei valt dat even tegen. dan moet ik opzoek naar bb abonementje... bellen naar dat soort lui hou ik niet van, heb het idee dat ze alles mooier maken dan het is en dan trap ik er natuurlijk in..
Klopt haha de 9000 heeft de bolletje. Sorry Over internet ligt er maar net aan bij welke provider maar internet op Curve is ook snel!! Ik doe zelf alles met de bold maar hoe dan ook de BB zijn GEWELDIG!