Blackberry Curve 8520... ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Terra, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ik heb net mn abo verlengt, ik heb vanaf volgende maand een Hi 35 bel en sms bundel. Dan heb ik ernaast nog een bb internet abo van 7,50 ipv van 17,50.

Die bundel van eindeloos online en de 1000 smsjes voor 9,95 kun je echt zo aan en uit zetten
    d.m.v. een smsje. Staat op de site uitgelegd.

ALs je een hi abbo hebt kan je ook je smsjes verdubbelen. Dit kan je doen door een smsje te sturen naar 1244 of 1266 met DUBBEL AAN. dan kan je ipv je standaard smsbundel het dubbele aan smsjes versturen zonder extra kosten. Geld alleen niet voor de 1000 smsjes voor 9,95 :p!

2. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Oke, dan zal ik eens kijken of ik die 1000 smsjes op kan zeggen. Lijkt me toch wel! Want ik had een beetje te ruim gedacht hahaha, verbruik zo m'n tegoed haast niet, en dat is Ook zonde natuurlijk. :p

3. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    had ik ook, en ik had die verdubbelaar aanstaan, maar kwam er allang niet meer aan... dus uit gezet. Scheelt weer 10tje per maand :)!

4. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    maar dacht ergens op dit topic te lezen dat de HI abo niet op de bb kan?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb de 8900, maar mijn ervaring met bb ( en die heb ik nu een jaar of 3 ) is altijd goed geweest.
    Ook vanuit mijn vorige werk ( een grote telecom leverancier ), waarin we grote klanten Blackberry's leverden heb ik amper klachten gehoord.
    Ik hou er van!

6. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Blackberry Eindeloos Online heb ik in mijn abbopakket zitten.

Je hebt Hi eindeloos online, die kan je aan en uit zetten dmv van smsje op je nokia of samsung bijv.

En dan heb je een BB internet abbo nodig (Heb ik dus BB eindeloos online) bij je BB wil je kunnen pingen. Althans, zo is het mij uitgelegd.

7. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    de BB abbonement kan ik nergens vinden bij HI, klopt dat?
    voel me net zo'n amateur maar vind het allemaal ingewikkeld totdat ik het wel snap:)

8. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student

Als dat zou zijn denk ik niet dat ze het aanboden :)!
    Weet wel dat je aan je gewone Hi inet abbo (Hi eindeloos online) niks hebt als je wilt pingen.

9. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student

BlackBerry Curve 8520, Reviews, Specificaties, Aanbiedingen

En dan staat hij erbij. :)
    Bij je abbo mogelijkheden aan de rechterkant. Zo kan je eventueel je bel en sms bundel naar eigen gebruiken verlagen of verhogen als je er eventueel 1 af wilt sluiten :)!

10. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    ja gezien!! bedankt hoor :D

nu alleen nog eentje zoeken die wat goedkoper is.
    besteed nu zeg maar gemiddeld 10 euro per maand aan mijn btg. om dat opeens aan abbo van 25 te hebben vind ik wat veel voor het goede. ..

11. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    Prepaid BlackBerry

wat vinden jullie hiervan? volgens mij eerder in dit topic verteld.
    wel beltegoed en vanaf 2011 bb abbonement van 12,95...?

12. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik wil ook een bb gaan halen, maar hoorde dat het nu ook met prepaid kan, en daar gaat ook eigenlijk mijn voorkeur na uit. Maar wat kan je er dan mee, hoe gaat het in Zn werk! Wie kan mij uitleg geven, via welke provider kan het allemaal, heb je dan ook keus uit meerdere toestellen?

13. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    hai!

Prepaid BlackBerry deze link is prepaid, en kan je zien wat het allemaal heeft en kan :D

14. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Terra,

dan betaal je dus 13euro + je beltegoed.
    Je vertelde dat je ong 10 euro per maand verbruikt kom je op zo'n 23 euro per maand.

Hoe veel bel en sms je er dan mee?
    Want je betaalt dan over 12 maand 12 x 23euro = 276 euro voor een jaar en dan nog je prepaid toestel erbij ( = 200,-)
    Ga er dan vanuit dat je je de BB nog niet hebt.
    Kom je voor een jaar uit op 476 euro.

Bij een abbo van een jaar zoals hij bij Hi staat ben je 25 euro per maand kwijt. Das voor een jaar 300 euro incl telefoon. En dan heb je 120 belmin of 240 smsjes (die je weer kan verdubbelen dmv een smsje)

Denk dat je voor jezelf uit moet maken wat je wilt natuurlijk :)!

15. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Dat is die ik bedoelde, deze heb ik ook besteld:D

16. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    :D:D heb is overlegt met mijn vriend. uiteindelijk zou ik per maand 22,95 kwijt zijn, vanaf jan 2011 dan he.. tot eind van het jaar zijn bb diensten gratis. maar persoonlijk vind ik dat best veel aangezien ik maar voor 10euro per maand bel en sms. uitgerekend over een jaar zou ik dan 240 euro gaan betalen terwijl dat nu 120 is.

MAAR! ik heb wel de bb besteld, simlock vrij en prepaid. vind de telefoon geweldig buiten het feit dat het meer kan dat smsen e.d. alleen :p

mocht er binnenkort een wat goedkopere aanbieding tevoorschijn komen kan ik dat altijd nog aanschaffen.

wil even iedereen bedanken die me geholpen heeft met de bb diensten te snappen :D

17. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Heel graag gedaan hoor en ben blij dat je er uit ben gekomen:D
    geniet er van als je m heb (maar dat gaat wel lukken denk ik!)

18. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    als het goed is komt ie straks binnen, hopelijk voordat ik naar mijn werk moet, haha. anders is er niemand die voor mij de deur open doet en moet ik alsnog wachten tot maandag, hahaha

19. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Spannend!!:D

Deel Deze Pagina