Blackberry gekocht.. Help......

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

succes ermee ;):p

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha die man zegt: Stuur over 2 uurtjes maar een sms naar 1244 voor je saldo, dan kun je zien of het abbo gewijzigd is.
    heb maar gelijk een sms gestuurd.. 20 minuten later kreeg ik een bericht dat het internet is aangesloten:D

Mail is inmiddels ingesteld, heb wat leuke dingetjes gedownload en vanavond verder klooien:)

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb mijn bb binnen en ik kan gewoon pingen en mail ontvangen!

Ik had al wel internet op mijn mobiel, maar dacht dat dit niet voldoende zou zijn voor een blackberry. Mijn nieuwe abbo gaat pas in september in, dus ik zit nu nog op mijn oude abbo. Hoe kan dit? Snap er niks meer van!

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Oei meis, jij gaat nu buiten je bundel! Dat gaat je geld kosten!!!
    Gauw je huidige provider bellen en vragen of ze het nog kunnen omgooien naar BB internet!

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Is dat echt waar?? :| Ik ga zo meteen bellen, pfff!

6. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    @ esmaralda of je moet nu via wifi pingen?

7. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Nee, ik meteen gebeld haha ik werd bang :p Maar ik heb mijn oude abbo verlengt en dus heb je meteen een nieuw abbo. Ze tellen de maanden die ik nog moest meteen bij het nieuwe abbo op. Dus ik heb wel blackberry internet ;)

Lekker duidelijk allemaal :p haha maar ik zit ook op wifi volgens mij want ik heb draadloos internet.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi heb nog 2 vragen

waarom is mijn internet (niet via wifi) zo traaaaaag? schiet echt niet op.. is daar nog een aparte browser voor te downloaden? heb m bij instellingen wel op hotspotbrowser staan, mobiel internet is nog trager..

En, ik heb msn gedownload.. Nu kreeg een vriendin in beeld: Deze contactpersoon gebruik mobiel internet en moet mogelijk kosten betalen voor dit gesprek aan zijn of haar provider
    maar ik neem aan dat het gewoon gratis is? heb nog genoeg MB over (zo'n 400MB;)) dus gaat gewoon via mn bundel toch?

Ik ben elk geval fan van mn BB en hoef ook geen Iphone weer haha..

Deel Deze Pagina