Weten jullie of ORS gemengd mag worden met iets anders (limonade, thee)???? Voor baby's en volwassenen
er staat idd op van niet, omdat het gewenst is. De ha zei mij dat je wel moet afwegen wat het belangrijkste is, als je het door de siroop gooit en ze krijgt iets binnen, dan is dat goed natuurlijk.
Als je het zo geeft en de kans dat je kind behhh doet velemaler groter is dan als je het door wat thee of siroop gooit zou voor mij de keuze snel gemaakt zijn dan maar met siroop of thee. Het gaat er om hoe het er in gaat niet precies zo als het moet, Trouwens je kan zelf ook ors maken. cola met zout klaar.
doen!!! onze zoon was bijna uitgedroogd omdat ze op de hap hadden gezegd absoluut niet mengen met iets. ik dacht ok zal wel gevaarlijk zijn,hij werd maar niet beter na het weekend naar eigen arts gegaan. hij zegt je MOET mengen met roosvicee! anders droogt hij uit. als dat niet goed gegaan was,moest hij worden opgenomen! dus doen!
ja he, ik dacht het ook al. Gewoon zo moet ze het echt niet, dan maar liever in iets toch???????????! Op de verpakking staat inderdaad van niet, maar goed ik heb het ook ff geproefd en ik snap dat ze weigert
Er staat op dat 't niet mag maar op de seh hebben ze het wel gemengd met limonade omdat mijn zoontje het anders niet nam. Dus limonade kan wel, mocht hij het anders niet lusten!
ik heb het zelf ook genomen toen ik het rotavirus van mijn dochter had. Nou, wat een goor spul!!!! dus begrijpelijk dat de kids het niet willen, wij hebben het ook gemengd hoor. Toen dronk ze het wel.
met limonade moet ze het ook niet, thee ook niet pfffff. Ik spuit nu af en toe met het spuitje van de antibiotica wat ors in haar mond. zielig, maarja naar het ziekenhuis aan een infuus is nog zieliger