Rothumeur

Discussion in 'De lounge' started by Luciaatje, Sep 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Wie nog meer???
    Ik zou met mijn moeder gaan shoppen vanmiddag. We doen heel weinig samen, en altijd als we iets zouden gaan doen is ze op het laatste moment te moe of heeft ze geen zin....
    Ja, ze heeft wat gezondheidsklachten, maar ik ben dan gewoon boos, kan het niet helpen. :x het komt namelijk over of ze nooit zin heeft wat met me te doen, en dat vind ik jammer.

Zo, boosheid uit!

2. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook een humeur om op te schieten

3. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Check!

Ik heb gisteren gewerkt van 17.00-04.00. Lag pas om 5uur in bed.
    Man was vergeten te melden dat hij vanmorgen om kwart voor 8 de deur uit moest. Heerlijk, krap twee uurtjes slaap:(
    Ben moe en ben stikchagrijnig:x

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja maar daar zou ik ook slechte zin van krijgen !!... Pfff dat is echt niet leuk...

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    hier ook een rothumeur.. En dat is zacht uitgedrukt.. De redenen ga ik niet eens noemen, want tis echt teveel..!:(

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Bah hier ook een vreselijk humeur....

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier ook een chaggerijntje... Morgen verjaardag dus vandaag poetsdag.
    Manlief ging boodschappen doen met dochterlief... En ik opruimen.
    Puntje bij paaltje... Was ik natuurlijk niet klaar nog toen hij thuis kwam EnN had hij geen brood en melk meegenomen.

Nouja, moest toch nog naar de bakker.... Maarja die hebben om 4 uur natuurlijk geen brood meer en melk verkochten ze sowieso al niet.
    Dus.. Naar de bakker... Kon ik niet pinnen.. (Pin stuk)
    Dus hop.. Naar de supermarkt, maarja geen tas mee dus kon ook geen brood, melk en avondeten meenemen.... Pinnen. Terug naar de bakker.
    Met taart naar huis.. Terug naar de supermarkt..

Nouja.. Moet nu dus nog stofzuigen en dweilen maar dat doen we morgen wel.

En dochterlief heeft ook verjaardagsstress heb ik het idee want die was niet chagerijnig maar gewoon continu ongein aan het uithalen.
    Van die dingen die ze anders nooit zou doen en zelf ook wel kan bedenken dat het niet mag.
    Nou hou ik niet van poetsen maar met een enorme dwarse recalictrante ex-kleuter erbij........... *grrrr*

Wilde manlief nog gezellig uit winkelen sturen met zn dochter maar daar hadden helaas beiden geen zin in :)

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    hier ook sjagie... ik heb me al een hele tijd verheugd op de verjaardag van mijn tante morgen... die zie ik niet zo vaak.. en nu heb ik barstende koppijn en 38.8 graden koorts... zucht... hoe dan ook, ik ga morgen!

9. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ja. :x
    M'n vriend heeft net de laatste donut opgegeten terwijl dat het enige is wat ik vandaag heb gehad EN hij thuis kwam met alleen een kebab voor zichzelf, 'want hij wist niet of ik wilde'. :(

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    micchan.. oh das irri.. maaaaaaaaaaaaaar 12 weken vandaag!

11. Geef 'm maar een schop van z'n schoonzus (die een beetje afreageren goed kan gebruiken, want ook hier een pesthumeur) :x

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Gewoon gaan!
    Ibuprofen mee en een leuke middag ervan maken :)

Hier inmiddels lui neergeploft nadat ik manlief vroeg of hij morgen wilde stofzuigen.
    Vond hij geen punt.... Nouja.. Voelt alweer stuk relaxter.
    Grote kans dat ik het alsnog snel doe terwijl hij doucht maar het voelt in ieder geval relaxter :)
    En ondertussen zit ik lekker op de bank terwijl manlief heerlijke kruidenboter maakt voor morgen.

Heb het nog wel koud.. Want ongesteld en moe..
    Dus zo lekker tvtje aan, dekentje erbij. Komt goed :)

13. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik blij chagoo :( PMS, dan blijf ik echt ruziezoeken met iedereen ! Hopelijk morgen ongesteld, dan is het gelijk over!

14. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ben blij te lezen dat ik niet de enigste ben vandaag! vreselijk sago! pfff ben gewoon moe! alles komt op mijn schouders neer me man werkt veel dus soms komt het me gewoon me strot uit.

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier ook! Mijn schoonbroer gaat op zichzelf wonen en vroeg of we kwamen helpen. Ik wilde weten of ik zelf nog schoonmaakspullen mee moest nemen, maar nee, hij had wel genoeg spullen staan.

Kom ik daar, heeft hij:
    -Glassex
    -Glorix doekjes
    -Afwasmiddel.

Maar goed, ik dacht dat de rest dan misschien ergens anders stond, wilde de ramen gaan zemen. Heeft 'ie geen spons, geen trekker. Alleen maar een microvezeldoekje. Niets op de WC mee te poetsen (moest ook niet volgens hem, want de vorige bewoners hadden het netjes achtergelaten.. yuk!)

Dus toen moest ik naar huis lopen, mijn man is daar nog aan het klussen terwijl we deze avond samen door zouden brengen. Hij was vanmiddag ook al met schoonbroer meubels op gaan halen. Vanochtend om boodschappen want ik moest thuis wachten op een pakketje van PostNL wat een dag vertraging had opgelopen. Alleen nu is het nog steeds niet binnen dus moet ik wachten tot na het weekend. Nu zit ik hier foreveralone te zijn met mijn laptop en slapende huisdieren :')
    Tot zover mijn dag.

16. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    denk dat er iets in de lucht hangt, heb vandaag ook al een rot humeur gehad... en kan er maar niet de vinger op leggen waar t probleem zit >.>

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hier ook vandaag.. terwijl ik me gisteren toppie voelde, lekker weg geweest, boodschappen gedaan, visite etc.

Werd al met een soort zwaar gevoel wakker.

Beetje erg moe, beetje rillerig, nergens zin in, hele ochtend heen en weer door huis gelopen, sagrijnig maar geen idee waarom..

Dacht nog misschien heeft het te maken met dat de herfst vandaag begonnen is ? Zonnewende toestanden ofzo.

18. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ja :(
    Haha, stiekem maandag pas, twee daagjes terug gezet maar nog niet aangepast, zo maar even doen ;) Maar dat is inderdaad wel iets heel moois :D Maar tegelijkertijd ook de oorzaak dat ik die donut moest en zou hebben.. :p

Doe ik lievertie :p <3

19. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Grrr... hier ook een humeur om op te schieten...

Zoontje is ziekig en slaapt al twee nachten heel erg slecht (wordt elk uur huilend wakker) en daardoor wij natuurlijk ook. Zo aan 't eind van m'n zwangerschap trek ik dat een stuk slechter, hoe lief ik 'm ook vind! Vandaag mocht hij gelukkig naar opa en oma toe, want vriend moest basketballen en scheids zijn, dus was een groot deel vd dag weg. Ik lekker m'n bedje in om bij te slapen, gaat continu de bel... pakje voor mij (wel leuk, voor de bibbe :) ) pakje voor vriend, 2x pakje voor buren... pffff.... En toen nog kinderen lie loten verkochten voor de Grote Clubactie.

Nu ben ik moe en heb ik hoofdpijn, maar ik kan nog niet plat, want het is te vlak na het eten en dan speelt m'n maagzuur op...

Nou ja, morgen is hopelijk alles beter. Zoontje slaapt nu rustig gelukkig :)

Share This Page