Hallo allemaal! Ik ben eens benieuwd wat jullie zoal de lekkerste geur vinden, en dan bedoel ik niet perse parfum. Ik vind veel dingen lekker ruiken, maar het allerlekkerste vind ik lindebloesem. Ik kan daar helemaal blij van worden. Dit weekend heb ik eindelijk lindebloesemolie gevonden voor in de geurbrander. En jullie??
Ik hou van parfums, deze zijn Jadore van Dior en Promess van Cacharel. en je mag mij een hele dag tussen lavendels zetten, daar ben ik verzot op
En nagellak , Hypnotic Poison van Dior, echt dennebos, Lena's hoofdje, houten huisjes, teer, Nag Champa wierook, uitgeblazen kaarsjes en nieuwe schoenen.
Nag Champa wierrook Kamperfoelie badolie Joey lekker in de Zwitsal Vergebakken appeltaart Pasgewassen lakens en zo kan ik nog wel even doorgaan...
de geur van koffie, gemalen of gewoon de koffiepads open haard, versgebakken brood of koekjes, het bos, de zee. en geurtje van noami campbell.
Een cake of appeltaart die in de oven staat koffie die pruttelt musk en als je door het bos loopt in de herfst , dat ruikt zoooo lekker
kindjes die na zwitsal ruiken hmmm!! om op te eten she vn armani calvin klein eternity en voor mannen burberry brit echt een sexy geur