Ah! Niet dat ik je nu kan helpen..maar iemand anders misschien wel (als die weet wat er zou moeten staan )
popje, die heb ik ook gevonden, maar dan moet je echt gaan knippen en plakken in psp. Ik heb dit van een vertaalsite, en als je het alphabet er naast houd klopt het. Alleen de I van ilana klopt niet, zo moet hij kloppen volgens mij:
Ik snap wat je bedoelt. Het is wel heel mooi, Kan je verder ook niet helpen... Zal het ook wel willen
Oh jeetje... Ik ben helemaal vastgeroest wat de Elfentaal betreft! Ik was zo'n leipo die zelfs Elfs kon praten!!! Ik moet onder mijn favorieten geloof ik ook nog een site hebben staan. Ik zal eens even voor je zoeken
Prachtig zeg! Ik zou het ook wel willen met de naam van mijn hondjes Als iemand een link heeft met een vertaalprogramma zou ik die graag willen
Toen ik de naam van het topic zag dacht ik dat je een 'Elvis' tattoo wilde.. Ik dacht nog, ze mag eerst z'n naam wel eens leren schrijven voor ze straks met een verkeerde naam op d'r lichaam loopt
Ik wist helemaal niets af van het bestaan van een elfentaal!?? Wie heeft/ hebben dat gemaakt? Tolkien ofzo?