Nee niet die uit de Bijbel . Ik had net een discussie met mijn vriend. Hij vroeg wat ik zou eten als ik nog maar 1 dag te leven had en dus nog 1 keer een avondmaaltijd kon eten. Ik kies dan voor een Big Tasty en dat vond hij maar belachelijk . Wie kiest er nou fastfood als laatste avondmaal? Hij zou kiezen voor een geroosterde boterham met geprakte bananen. Over belachelijk gesproken . Wat zou jij kiezen?
iets van mac donalds maar als vanavond mn laatst avondmaal al zou zijn...euh gerookte zalm, stokbroodje filet american en een biefstuk
Lasagne, chili cheese nuggets, whopper, macaronischotel, poffertjes, chocola, heel veel softijs.. Tja, als het toch de laatste keer is
whahaha indd! gewoon eerst even langs de mac, en daarna de burgerking.. en even chocola en ijs inslaan en wijn natuurlijk!!
Ik denk dat ik bij het idee alleen al niet zo veel trek zou hebben . Maar als ik moest kiezen zou ik gaan voor Nacho's en Fajita met kip en rijst van de mexicaan hier. Stinkt wel, maar dat boeit dan toch niet meer
Ik zou denk ik ook gaan voor een griekse maaltijd met heeeel veel tzatsiki saus en daarna een ijscoupe met bolletjes ijs en slagroom. Als drinken fernandez. haha
Oehhh Griekse maaltijd klinkt ook wel errug lekker Ik zou kiezen voor een lekkere vette pizza met extra kaas én een quarter pounder menu van Mc Donalds
Mmm... Daar hebben we hemelvaartsdag nog op terras gezeten Ik kan moeilijk kiezen... Gambas, paella, spagetti met vongole, of een uiensoepje... Of gewoon een lekkere pannenkoek. Hoop dat ik deze keuze nooit hoef te maken
rollade uit de oven met aardappels die meegebakken zijn al die tijd. kerstrecept van mijn moeder van vroeger. en daarna koekjes ijs.