hallo, hoe doen jullie dit. hij begint zich om te draaien op zijn buikje,wil alles vastnemen wat in zen bedje ligt. hij heeft een slaapzakje ,maar kan zich er altijd uit wringen. ik vind dit zo gevaarlijk ,want als hij zich op zen buikje draait ligt hij met zen hoofdje tegen de spijlen. hoe is dit bij jullie. overdag vind ik dit niet erg,maar snachts wel..
Ik leg Sven in zijn slaapzak en die slaapzak heb ik met 2 veiligheidsspelden vastgezet aan het lakentje,alleen aan de onderkant vast zetten. Zo kan hij zich niet omdraaien en hij slaapt heel rustig.
Inderdaad wat natje zegt en alle speeltjes/knuffeltjes uit bed halen, dan is het ook minder aantrekkelijk om te spelen ipv slapen.
Niet een slaapzak ergens in het bed vastmaken! Dat is heel gevaarlijk, want als een kindje wat sterker is kan het zich toch omdraaien en verstrengeld raken.
hier een echt buikslapertje en niks hielp hier tegen heb het gewoon laten gaan en meneertje besliste vanaf die tijd hoe ie sliep nu ligt ie ook nog in de meers onmogelijke houdingen maar ja hij slaapt lekker volgens mij(snap ik niet hihi)
Als je kindje zich uit de slaapzak kan wurmen zijn de gaten te groot. Of bij het hoofdje of bij de armpjes, dan zou je de gaten een stukje dicht moeten naaien zodat hij zich er niet uit kan wurmen... Demi draait ook naar de buik en ligt dan ook wleens met haar hoofdje tegen de speilen. Maar ze slaapt er niet minder of anders door, dus ik laat het maar zo. En snacht heb ik idd geen speelgoed in het wiegje liggen. Smiddags vind ik dat een ander verhaal, maar savonds is de bedoeling dat ze slaapt.
hier ook sinds een paar dagen een fanatieke buikslaper, hij draait zich ook nog eens om zodat hij helemaal ondersteboven gedraaid ligt. hij slaapt er niet minder om, misschien nog wel beter. dan het volgens mij toch geen kwaad? hij heeft 1 knuffel in bed en die wil hij ook echt graag hebben. ik leg hem in ieder geval niet vast, dat lijkt me super gevaarlijk. denk als hij zich uit de slaapzak weet de wurmen de gaten inderdaad te groot zijn. ik heb bij florian de gaten bij zijn mouwen een stukje dichter gemaakt. moet eerlijk zeggen dat ik het ook best wel eng vindt maar hij wil blijkbaar zo liggen, wie ben ik dan om dat tegen te houden? heb wel een aerosleep matras, dat voelt wel prettig.
Wurmt hij zich uit zijn slaapzak of wurmt hij zich in zijn slaapzak onder de lakens vandaan? Een slaapzak met te grote gaten is gevaarlijk. Vastzetten doe ik niet, ze heeft zoveel kracht, dat ik bang ben dat ze zich helemaal knel draait. Verder kun je er weinig aan doen. Ze ligt hier ook vaak met haar hoofd tegen de spijlen aan, maar ach, ze slaapt net zo lekker. Ik heb wel purflo matras, vind ik ook wel een lekker idee. 's Nachts blijft ze altijd wel netjes op haar rug liggen, maar overdag vind ik haar ondersteboven, achterstevoren en in de raarste houdingen slapend.