Ik gebruik normaal altijd scheermesjes van venus embrace, maar vind ze eigenlijk zo duur steeds. Welke mesjes zijn een beetje vergelijkbaar en goedkoper?
Ik vind kruitvat merk helemaal top , 6 mesjes https://www.kruidvat.nl/kruidvat-dames-silk-sensation-scheerapparaat/p/2196860/fromsearch
Ik vind de scheermesjes van de Hema erg goed en niet onderdoen voor die van Gilette. Ben overigens nooit aan de Venus begonnen, vond de mesjes van Gilette sowieso al achterlijk duur, dus bleef gewoon stug de oude versie gebruiken (dezelfde prijs, maar dan dubbel zoveel mesjes), maar die hebben ze er op een gegeven moment allemaal uit gegooid. Ik gebruik het liefst elke (uitgebreide) scheerbeurt een nieuw mesje, dus dat was echt niet meer te betalen geweest. Anders overwegen om de mesjes op de markt aan te schaffen? Dat scheelde bij mij ook aanzienlijk.
Ja er moet bij mij dus wel een 'kussentje' op zitten, of hoe noem je dat haha. Dus niet zoals bij die wegwerpmesjes alleen dat plastic en de mesjes. Snappen jullie me nog haha?
Bij de kruitvat 2 dikke kussentjes , heb mezelf er nog nooit mee gesneden, die van Venus wel eens haha. Ik was ook van de venus, maar idd de prijs he Kwam toen deze tegen en neem niks anders meer