Hallo allemaal, Ik heb sinds vanmiddag hele tijd ijzersmaak in mijn mond. Dacht eerst bloed maar was het nieti krijg helemaal kriebels van elke keer en word er misselijk van. Iemand tips?? Heb niks raars gegeten of gedronken en iets eten of drinken al geprobeerd. Ook al tanden gepoetst. Bah!
Had ook een erge ijzersmaak in mijn mond in het begin van mijn zwangerschap. Verder zou ik niet echt kunnen bedenken waar het dan wel vandaan zou kunnen komen.
ik krijg dat van de prednison. Hier helpen dropjes het beste tegen de smaak (heeeeeel veeeeel dropjes)
Je zou kunnen overwegen om op knoflook te kauwen bijvoorbeeld Dan is de smaak wel weg denk ik haha. Maar of het er lekkerder van wordt... Enne, misschien zwanger dus? Spannend!
Ik heb dat bijna de hele zwangerschap gehad en niks hielp! Een paar dagen na de bevalling werd het minder en uiteindelijk helemaal weg! Ik zou zeggen... doe een test!
Ik heb lekker veel pesto gegeten. Zien jullie mijn mooie groene tanden haha. En de smaak komt er zo doorheen. Ik zit nou op ongeveer 7 dpo dus kan nog niet testen. Maar begin nou echt wel spannend te vinden.
In pesto zitten pijnboompitten. Google maar eens op pijnboompitten ijzersmaak. IJzersmaak blijft paar dagen hangen. Succes.
je hoeft niet zwanger te zijn. heb het ook een keer gehad. tandarts zei dat het virus of bacterie of zo was.... (weet het niet meer precies, alweer een poosje geleden)
ik had het ook in het begin van mijn zwangerschap, maar ook een keer terwijl ik niet zwanger was.. dus wie weet! heb niet echt tips, veel gaan eten om de ijzersmaak maar te verbloemen is ook weer niet goed
Nou ik ga morgen wel testje doen. Wel vroeg natuurlijk 8 dpo maar kan me nou niet meer inhouden haha.