irritante vk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xsorro, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xsorro

xsorro Lid

8 mei 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil even stoom afblazen hoor en misschien wat tips hoe ik nog aardig kan blijfen tegen dan mens,

ik belde gister avond mijn vk ik ben momenteel 36+6
    omdat ik de heledag al het gevoel had dat ik ongesteld moest worden
    dit heb ik vandaag trouwens nog steeds,

dus ik belde haar en het enigste andwoord wat zei mij elke x geeft is volgens mij is het een blaas onsteking, (dit is 3 weken terug voor de 7ex getest) ik blijf testen op een blaas onsteking ze komt ook niet kijken bij me voor me eigen een goed gevoel te kunnen geven het leuke er aan is ook nog is dat ze 2 huizen naast me woont!
    en ze verdomt het gewoon om me sirrieus te nemen het is altijd maar een blaas ontsteking in haar ogen ,

ik voel letterlijk pijn in me rug die constat is en me ondersteekt maar niet met regelmaal en die kleine is al volledig ingedaalt ,
    wat kan ik nou doen zodat ze misschien is gaat denken dat ik er toch wel slecht van geslapen heb dat ik straks haar sirrieus moet gaan nemen tijdens me bevalling ik wil haar er niet eens bij hebben !

sorry hoor van dit bericht maar wat vinden jullie hier nou van ??

2. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik zou door blijven bellen todat ze je serieus neemt en anders een andere bellen.. Jij weet zelf goed hoe je eigen lichaam is!!

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Heel irritant! Ik heb er hier ook een in de praktijk neemt je totaal niet serieus en gaat met dr ogen zitten draaien als zij het een 'onzin' vraag vind.
    Blijven bellen en desnoods je man/vriend laten bellen van joh ze trekt het niet meer er moet NU iemand komen anders stappen we in de auto naar het zh!

4. xsorro

xsorro Lid

8 mei 2012
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is helemaal wat als je vk gaat rollen met er ogen

nou het is niet zo ernstig dat ik dnek owjeej het gaat beginnen
    maar ik wil toch wel weten of het allemaal goed gaat enzo en of ik misschien wel ontsluiting heb of zoiets .. nou moet ik eerst weer een test doen of het moet erger worden ,

gister avond wel opeens een heleboel afscheiding als ik opstond voelde ik het vloeien maar niet heeeel veel maar opeens eventjes meer als normaal daar overigens vandaag geen last van gehad,

onderrug doet wel nogsteeds ''zeer'' buik wordt alleen hard als ik een rondje stad loop of met de hondjes naar buiten ga ,
    dit lijkt mij toch niet echt een blaas onsteking ! haha

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hebben wij dezelfde vk? Ik irriteer mij er ook mateloos aan. Deze zwangerschap al 3x getest en vorige zwangerschap 9x. Pfff en telkens verbaasd ze zich dat het geen blaasontsteking is. (ja duh had ik je ook kunnen vertellen)

6. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik zou, als je dat kan, eerlijk tegen haar zijn dat je je zo voelt bij haar en het gevoel hebt dat ze je niet serieus neemt. Jij hebt over een paar weken een bevalling, zij moet jou daar doorheen helpen, dus is het wel heel erg van belang dat de verstandhouding dan goed is! Het zal wat zijn als jij tijdens je bevalling je aan alles ergert!
    Op het moment dat zij weer zo raar doet als je er eerlijk over bent, zou ik idd nog maar kijken voor een andere VK, maar dat is op zo'n korte termijn ook niet alles.

Succes!

7. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Vertel haar dat je je niet serieus genomen voelt. Zeg het vanuit je eigen gevoel en vertel dat je je daar rot en onzeker door voelt en daardoor tegen de bevalling met haar erbij opziet.
    Alleen door haar goeie feedback te geven kan ze er over nadenken en het veranderen. Misschien is ze er niet eens bewust van. De situatie kan er in ieder geval niet slechter van worden dan het nu al is.

Sterkte

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Dat gevoel kan ook gewoon komen doordat de baby ingedaald is nu. Je kunt ook steken hierdoor onderin voelen. Als je al getest bent op een blaasontsteking lijkt het mij dat het meer door de indaling komt. Misschien heb je voorweeen..maar als het echte weeen zijn dan is dat ook niet erg, je bent al bijna 37 weken. Dan komen er ook allerlei pijntjes bij kijken die onverklaarbaar zijn. ik zou me iig niet al tedruk maken.

9. Denim

Denim Niet meer actief

andere vk nemen... :)

10. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Heb zo'n beetje dezelfde klachten maar weet uit ervaring dat het er gewoon bij hoort de laatste weekjes... ze zeggen niet voor niets de laatste loodjes wegen het zwaarst. Als de echte weeen beginnen of je vliezen breken dan merk je het geheid! Tot die tijd helaas veel onverklaarbare pijntjes/krampjes helaas...

11. zwendel

zwendel Niet meer actief

als je je zorgen maakt gewoon bellen. en anders idd man/vriend laten bellen.je moet je tenslotte bij de bevalling wel op je gemak voelen. een andere vk zoeken lijkt me in dit stadium niet heel handig en kan ook niet overal. ikzelf heb een vk uit een ander dorp zo'n 15 minuten rijden. de stad zit hier 5 minuten vandaan maar die nemen geen mensen uit ons dorp aan. Dus kan niet overal zomaar

12. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Ik zou (zoals al vermeld) eens een afspraak met haar maken om het met haar erover te hebben. Bij mijn zoontje had ik ook één van de vier die ik niet mocht. Op het moment dat mijn vliezen braken en ik belde, wie denk je dat er opnam? Juist..... Vandaar dus belangrijk dat je je gevoel uitspreekt naar haar! Tis tenslotte ook je buurvrouw en je zult haar nog wel vaker tegenkomen dan. Succes met wat je ook beslist!

13. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    ik heb hier ook continu een menstruatie gevoel of ik echt giga ongesteld ga worden moet ik zeggen deze kleine is zit al ingedaald met zijn koppie erg vroeg en mijn verloskundige zegt dat het komt doordat hij ingedaald is maar als het erger word gelijk bellen en ze proberen met oplossingen te komen hopenlijk nemen ze je gauw sirieus al kijken ze maar even na je een goed gevoel geven dat het nog allemaal goed zit anders zit je mooi met de bevalling te kijken straks nemen ze de weeen ook niet sirieus jmmr vind ik dat altijd hun moeten er voor je zijn ;)

Deel Deze Pagina