kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door Supi, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Hebben jullie dit jaar een kerstpakket gekregen of niet?
    En zo ja, was je er blij mee of zaten er dingen in die je echt nooit gebruikt?

Ik heb dit jaar, heel lief, een kertspakket gehad van mijn vriend!:D
    Hij weet dat ik er dol op ben, maar nu ik thuisblijfmama ben sinds halverwege dit jaar zit er voor mij geen kerstpakket meer in.

Er zat pasta met pastasaus in, een pakket voor soep en chocolademelk met slagroom en een waxinelicht met hartjes er op, zo lief!
    Het meeste is iets praktisch omdat we dat zelf gebruiken, maar dat maakte mijn pret er niet minder om hahaha.

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wat lief :)

Hier nog m'n kerst"pakket" van vorig jaar liggen zag ik.
    (Bijenkorfbon van 50€)
    Dit jaar geen werk dus ook geen kerstpakket helaas...

Manlief wellicht een dubbele trouwens... Dus toch lekker uitpakken nog.
    (Dat is toch het leukste van net kerstpakket vind ik altijd)

3. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    heb nog geen kerstpakket gehad. Hoop dat ie deze week binnen komt.

4. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ja dat uitpakken vind ik ook het leukste!
    Vriendlief krijgt nooit een kertspakket van zijn werk dus extra lief dat hij er eentje voor mij maakt:D

5. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Wij mochten op internet wat uitzoeken en die van mijn man zal deze week wel komen over het algemeen is dat altijd een erg groot pakket dus veel om uit te pakken :d

6. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ikzelf: Geen traditionele kerstpakket maar een hemacadeaukaart twv 25 euro.

Manlief: Ook geen traditionele kertpakket maar een carrousel waaruit hij wat kan kiezen.

7. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ik krijg ieder jaar een bon met daarop een puntenaantal (wat het bedrag os weet ik eigenlijk niet, best behoorlijk geloof ik) van de instelling waar ik voor werk, op internet is er ontzettend veel te bestellen hiermee.
    Ik heb weer gekozen voor een groot verrassingspakket (krijg je een traditioneel kerstpakket met allerlei lekkers) en een spannend boek!
    Hoop beide binnen te krijgen voor de kerst. Ben erg benieuwd naar het pakket

Mijn man kwam eind vorige week thuis met een kerstpakketje waar bonbons in zaten, een tas met opdruk van oude PTT postzak,een kaasplankje,brie met peper,kaasbolletjes met geitenkaas,een fles witte wijn,olijfolie en peper/zout chips
    En hij werkt nog ergens anders, dus als het goed is krijgt hij nog een presentje/pakketje deze week

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij krijgen een kleinigheidje NA de kerst:D volgende week donderdag hebben we een kerstborrel om het jaar gezamelijk af te sluiten en dan krijgen we iets.
    Ben wel erg nieuwsgierig maar ze willen niks loslaten. Zo flauw haha.
    Met sinterklaas kregen we trouwens een luxe chocoladeletter :)

9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Moet hem ophalen morgen dus ik ben benieuwd.
    Vriendlief wel altijd een heel boodschappenpakket, erg leuk!

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mijn man is nu voor een meeting naar het hoofdkantoor, wellicht dat hij hem daar meteen krijgt. Ik kreeg vorige week een leuke mail op mijn werk dat hij dit jaar door de brievenbus komt....ben benieuwd!

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Mijn man krijgt altijd een keuze uit verschillende cadeaus, via n code kan je die activeren (kan een uitje zijn of bv een boormachine oid ;)), en ik mag via een puntensysteem kadootjes uitzoeken op een middag. Heb ik te weinig punten dan mag ik bijbetalen. Ben dit jaar niet geweest zat weer in het ziekenhuis met de oudste op controle schisisteam.

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb hem al gehad... Knal roze broodrooster,blik met leuke opdruk,servetten en een glazen pot met hartjes snoepjes. (was een verrassings-pakket) kon ook kiezen uit een fleece vest maar die draag ik nooit.

Man krijgt niets werkt in Belgie en daar kennen ze dat denk ik niet

13. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    donderdag krijg ik hem van mijn werkgever...
    mijn man vorige week al gehad, was een italiaanse pakket. Met allemaal pasta spullen erin, koekjes, chocolade, koffie, thee, snij plakje, kookwekker, overnschaa, noem maar op. best een groot pakket was het

14. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik werk voor 2 werkgevers en ben vrijwilliger.
    Van de ene werkgever heb ik waardebon gekregen, kun je op internet iets uitzoeken.
    Bij de andere werkgever ben ik ook vrijwilliger, vanuit mijn vrijwilligerswerk heb ik een bonnen gekregen om deze binnen de organisatie (gehandicaptenzorg) te besteden. maar omdat ik daar werk heb ik nog niets gekregen.. Ben benieuwd of dat nog wel gaat komen..

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wij krijgen altijd een VVV-bon :D Kan je tenminste iets mee ipv pakket waarvan je de helft niet gebruikt..

16. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk in de thuiszorg en sinds vorig jaar krijgen niet alle medewerkers meer een pakket.:( Ik werk als HHH dan tel je blijkbaar niet meer mee;). Ik heb van 1 van mijn clienten een kerststol gekregen, heel lief! Mijn vriend krijgt altijd een goed gevult pakket, met boodschappen en hebbedingetjes.

17. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier niet echt een pakket, wel mogen we een cadeau uitzoeken... Heb voor een Canvas gekozen.

18. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik krijg op mijn werk geen kerstpakket, wij mogen in december altijd met het team gaan uiteten. Zeker zo gezellig.
    Wel krijgen we een pakketje met lekkers voor in onze kantine, en onze coupeuse brengt meestal een pakketjemet lekkers.

Ik heb wel vanuit het zorgcentrum waar ik vrijwilliger ben een kerstpakketje gehad... 2 hele mooie kandelaars voor van die grote waxinelichtjes...verder een klein flesje witte wijn en een klein flesje rode wijn met 2 wijnglazen, wat nootjes, kaasknabbels, toastjes, brie ed. Wel een leuk gezellig pakketje dus.

Mijn man krijgt helaas geen kerstpakket aangezien hij zzper is, misschien inderdaad wel leuk om er zelf een voor hem te maken hihihi....doe ik iets wat ik vooral erg leuk vind hahaha...

19. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Wij hebben een fair hier in de buurt, dan krijgen we bij binnenkomst een soort cadeaubon waarmee je zelf op de fair je pakket kan samenstellen! Onder het genot van een hapje en een drankje. Dus ik ben benieuwd!

VL kreeg een magazine thuis en kon dan online zijn pakket samenstellen.

Wel super lief dat je vriend zelf een pakketje voor je heeft gemaakt! Zucht.... Wie heeft er nog wat extra romantiek over voor mijn vriend? Hihi!

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij krijgen al een paar jaar geen kerstpakket meer.

Maar krijg wel een dertiende maand, dat heb ik eerlijk gezegd ook liever.

Deel Deze Pagina