Ik heb 2 paar leuke laarsen gezien. Bij elkaar zo'n 150 euro. Zou ze heel graag willen bestellen, maar de twijfel slaat toe. Het is toch een gok om zo maar te bestellen, betalen, en dan afwachten of er goed en juist geleverd wordt. Geen kat in het zakkie kopen zeg maar is een boel geld, zeker in deze tijd. Hoe zijn jullie ervaringen met het online bestellen bij van assem? Capelle ad IJssel ligt helaas niet naast de deur om er ff heen te gaan, woon in het midden van het land. (en zeker met de sneeuwval zie ik me nog niet zo'n end rijden) Hoor graag van jullie, alvast bedankt!!
van assem is volgens mij een zeer goede zaak, nog nooit wat besteld maar wel gekocht in een gewone winkel, maar volgens mij is dit wel ok, maar ik weet het niet zeker!
Van Assem is echt een prima winkel! Ik koop er regelmatig schoenen. Je kunt er met een gerust hart bestellen hoor
Damesschoenen - Cypres 5250 Zwart - Laarzen - Van den Assem Schoenen Kinderschoenen - Timberland 60x74 Bruin - Booties - Van den Assem Schoenen deze 2 paar heb ik besteld ben helemaal blij. Koop meestal iets voor mijn kids.... Maar nu eindelijk een keer iets voor mezelf...doe ik eigenlijk nooit zo gauw...
Als ik ergens online schoenen durf te bestellen is het wel bij Van Assem! We bestellen er regelmatig (en flinke bedragen) en ik heb echt nog nooit een klacht gehad of lang moeten wachten op de levering oid. Hele fijne en betrouwbare webshop.
Gaan de uggs daar ik wel eens in de sale? En dan heb ik het ook over de populaire modellen als de bailey button.