dames help! vanavond komt mijn schoonfamilie te eten.. helemaal leuk en gezellig. ben al de hele dag bezig met voorbereiden (3 gangen).. als hoofdgerecht hebben we rijst met spinazie en spek.. nu heb ik hier een aardige hoeveelheid spinazie voor nodig, wat niet in 1x in de pan past.. kan ik de bladspinazie nu alvast gaar maken en vanavond voor het opdienen nog even stoven? blijft dat goed tot ong. 6uur? alvast bedankt
Zou het niet doen. Ten eerste ben ik geen fan van spinazie opwarmen (volgens mij is men er nog steeds niet over uit of het nou schadelijk is of niet) en daarbij is die spinazie toch zo klaar? Je kunt best een berg kwijt in een pan.
ik zou het ook niet doen met spinazie. Dan 2 pannen wegzetten, of achter elkaar aan, als de ene helft dan geslonken is, kun je de rest erbij doen.
Kan wel hoor! Spinazie opwarmen, dat mag toch niet? - Gezondheidsnieuws | Alles over gezond leven op Telegraaf.nl/vrouw [Gezond Leven] Kun je spinazie nu wel of niet opwarmen? - voeding - GezondheidsNet
Ja ik lees ook overal weer wat anders over opnieuw opwarmen.. Heb niet zo'n groot gasfornuis en heb al een grote pan rijst op staan vanavond, dus ruimte voor 1 wok.. Op zich niet erg om het vanavond te doen, maar vind het zo jammer als ik merendeels in de keuken sta en de rest in de woonkamer..Maar goed, dan maar wat langer natafelen