Graag de mening van ervaringsdeskundigen: Zo'n bladvergroter, waarmee je je kindje recht van voren kunt verschonen... Handig of overbodig?
ik heb het kussen altijd rechtvoor me en zou niet anders willen maar onze comode had geen bladvergroter en ik red me er wel mee, maar ik zeg handig
Ik vind het heel handig een echte aanrader. Je commode wordt er wel heel diep van, dus daar moet je wel rekening mee houden, maar zou zeker niet anders willen. Gebruik hem nu nog veel voor mijn dochter. Het fijnst vond ik hem toen mijn kindje ging draaien. Je hebt namelijk veel meer ruimte aan de zijkanten en dat vond ik echt veel veiliger. Bovendien kun je daar nog wat mandjes oid op kwijt.
Oké dan. Ik neig ook naar 'wel', maar ik hoorde van iemand dat dat juist erg onhandig zou zijn. De extra ruimte aan de zijkanten lijkt me ideaal. Nog meer meningen?
Ik vind het niet prettig. Nu Finn groter is lukt het me eindelijk enigzins om hem zo te verschonen (hoewel hij nu 4 dagen geen luier heeft) ik deed het altijd schuin, en dat ging perfect!
Mij lijkt het heel handig om er recht voor te staan, ook beter voor je rug. En aan de zijkant wat extra ruimte. Mijn nichtje heeft m uitgeprobeerd en vond m ook erg handig..
Het leek me altijd super handig. Mijn buren hadden een stokke commode en ik paste vaak op hun dochtertje. Dus ik was heel erg gewend om op die manier te verschonen. Nu heb ik een normale commode en ik moet zeggen dat ik het totaal niet mis. Ik heb wel een hele grote commode dus ik heb genoeg ruimte voor spulletjes/mandjes etc.
Vind het makkelijkeR om er naast te staan en te verschonen. Voor iedereen anders. Anders probeer je het toch door een pop te verschonen
Ik vind het niet handig om aan het voeteind te verschonen. Werk in de zorg en verzorg altijd iedereen aan de zijkant dus mn kindjes ook.
Ik vond het wel handig dat ik op die manier bij het badderen de tummytub ook op de commode kon zetten.
Ljikt me handig. Ik heb er geen, maar legde dochter ook regelmatig recht omdat ik dat fijner vind, maar op een gewone comode werkt dat dus eigenlijk niet zo goed.
mn man heeft een plank achter de commode bevestigt, zodat hij dieper is nu. daarop heb ik een xxl verschoonkussen van 75x85 (grof geschat). ideaal en gebruikelijk hier in duitsland.
Ik heb er één en vind het erg handig. Ik kan alleen niet vergelijken hoe het verschonen zonder zo'n ding gaat, dit is mijn eerste kindje. Onze commode is niet zo diep, dus zonder de bladvergroter zou het aankleedkussen aan de voorkant uitsteken (als het kindje recht voor je ligt) en dat lijkt me eng. Voordeel vind ik dat je naast het aankleedkussen erg veel ruimte hebt voor spulletjes.
Ik heb ook een vergroter. Ik leg haar ook voor me ipv dwars. Ze is erg beweeglijk dus ik vind dit veel veiliger.
Wij hebben een gewone ladenkast met een plank er op. Gewoon een plaat MDF van de bouwmarkt, en die wit geverfd. De plank is groot genoeg om recht vooruit te verschonen, wat ik het makkelijkst vind. De ladekast staat een stuk van de muur, zodat de voorraad luiers er achter past, altijd handig !