Blaffende hond van de buren...

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1979, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou, ik weet niet hoe het komt.... maar sinds ik dit onderwerp heb geopend heb ik de hond nauwelijks meer gehoord! Zouden ze hier ook lezen? ;)

Ik hoor 'm soms nog wel heel even, maar maar 3 keer per dag ofzo! Nu hoor ik 'm ook... hij is aan het piepen, maar dat klinkt echt maar heel zachtjes en dat stoort me ook absoluut niet. Zou er ook zo doorheen kunnen slapen en boven in de slaapkamer hoor je dat al helemaal niet. Hij is er nu alweer mee opgehouden trouwens. Ik vraag me nu wel af wat ze hebben gedaan eigenlijk... zou het een blafband kunnen zijn, waardoor hij wel een beetje kan piepen, maar niet blaffen?

Ik zal het ze van de week wel even vragen. Ook om te zeggen dat we nu geen last meer van ze hebben en daar erg blij mee zijn! Hopelijk blijft het zo! Dit scheelt me echt een stuk stress!

2. Marian16

Marian16 Niet meer actief

#42 Marian16, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2010
    Sorry,maar een hond die in huiselijke kring is opgegroeid en opgevoed,hoort niet de hele dag alleen te zijn,daar neem je toch geen hond voor?
    Ik zou nog een gesprek aangaan met je buren en helpt dit niet dan telkens klagen bij de verhuurder als het om een huurwoning gaat.,maar ook bij de politie zodat er een dossier aangelegd kan worden want anders heb je er nog niets aan.

Ook heb ik in het verleden weleens op t.v. bij Marin Gaus zoiets dergelijks gezien.Die hond ging steeds over de rooie met blaffen en huilen zodra het baasje wegging.
    Hij had toen een lang verlengsnoer waarop de muziekinstallatie op aangesloten stond met de volume behoorlijk hard naar de buren laten lopen en telkens als de hond aansloeg of huilde,deed hij de stekker bij de buren in het stopcontact waardoor er bij de hond thuis ineens een enorme explosie van muziek te horen was en de hond hierdoor stopte met blaffen en janken.[schrikreactie]
    Dit heeft men een aantal keren moeten herhalen totdat de hond niets meer deed en het stil was als het baasje weg was.
    Wie weet helpt het,het is te proberen.

Deel Deze Pagina