Als de hond kon praten had hij dat wel gedaan. Denk dat je hond zich een beetje verveeld. Zou een gedragstherapeut inschakelen. Succes ermee.
ik weet wat het probleem is bij iedere voetganger blaft hij en ook bij auto die hier voor de deur parkeren spelende kinderen fietsers enzovoort en aangezien ik naast een school woon is dit weleens drama om kwart voor 12 stoppen er zo'n 5 auto's voor onze deur maar uitlaten schiet de laatste tijd weleens bij in aangezien we druk aan het werk zijn
vandaag heb ik als proef een plaat tussen de deur en gang gezet en muziek op gezet en heb ik vandaag 2 keer een eind gewandeld en hij heeft amper geblaft een paar keer heel kort
nou hoop voor je dat dit helpt, doe ook rolgordijnen omlaag zodat hij niet naar buiten kan kijken... je kan in de winkel ook een bal kopen en daar snoepjes in doen. hij moet spelendewijs rollen met de bal en de snoepjes eruit rollen... mijn hond is daar wel even zoet mee
het is een bull terrier er is geen een bal die binnen 1 uur kapot is maar ik hoop dat dit blijft helpen zoals het nu gaat
Je hebt van die rubbere ballen die niet zomaar kapot zijn waar je pindakaas etc in kan doen, is je beestje wel eventjes zoet hoor, ook een bull
Geweldige honden bull terriers! Leuk hoor! Ik sprak vandaag tijdens het wandelen een vrouw met kleine keffertjes en vertelde me dat zij hen een snuitje omdoet als ze van huis gaat.
Die van mij is dan geen bull, maar laat de kong links liggen. Kan het er elke keer zelf uit peuteren!
we hebben van alles geprobeerd de kong speelgoed gemaakt van brandweerslang materiaal nou daar had ie in nog 2 uur lang lol mee gehad en toe was hij stuk we hebben speciaal bot voor hem sterkste bot dat er is hij heeft hem nu 2 weken en is al op de helft onze vorige bull deed er meer dan een half jaar mee
Nou ook voor een eigenwijze bull terrier hebben ze er wel 1 hoor..hier ook een bulletje die alles kapot maakt maar die harde ballen echt niet hoor..